dinsdag 1 augustus 2017

the last post

zo luitjes

ik liep gisteren een heerlijke 7 uren door de wijken
dus ik heb mijn beweging wel weer gehad
een goede training voor de gewone wandelingen
zo zie ik het

in het nieuws gisterochtend hoorde ik over het bezoek van
wat konings bezoek aan de
Lastpost in Ieper
en dus ik zocht ff in m'n archief , zitten er ook over de verschrikkingen aldaar
ik pikte er nu de volgende uit

the lastpost

nieuwe maand alweer
en in deze staan de bloemen onder de aandacht hier

Flowers for you 4

ik doe vandaag wat HH
en verder is het hier zeg maar een rustdag
wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

24 opmerkingen:

  1. Hoi Karel,
    Een prachtige leerzame pps.We weten het wel maar vergeten ook snel.
    Genoten van de bloemen is de laatste pps.
    Jij bent druk aan het HH.Bij mij is er wat in mijn onderrug geschoten en het doet verrekte zeer.
    Net wat molletjes genomen en hopen dat het werkt.
    Fijne dag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Een hele mooie heb je uitgezocht...kippevel krijg ik van die muziek zo mooi :)
    En bij de bloemen kwam gelukkig ook wat verkoelend water voorbij hihi
    Groetjes en poets ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor smakelijk ben ik dus te laat maar een fijne avond kan nog wel hihi
    Als je deze kant op komt wel ff melden van te voren hè...we zijn er namelijk niet altijd grijnzzzz
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha is me ontgaan maar je bent welkom en tegen de tijd dat je in de buurt komt geef maar een gil maar wel een duidelijke grijnzzzzz
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha das te doen...maar niet deze want dan zijn wij in Eindhoven...Vera Jarig
    Hoor het wel hoe wat en wanneer hj
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nog nooit iemand in het echie gezien...wie weet valt het tegen whahaha
    We spreken gewoon wat af...ooit
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Zo woensdag al weer en de week is al weer op de helft.. Ik straks de deur uit maar daar voor is Ritza ook al weg.. die gaat een dagje A.Dam doen samen met vriendin.. Jij zal vandaag ook wel weer de hort op gaan en aan de wandel. Het beloofd weer een mooie dag te worden. ik ben vanmiddag weer even in het Waag gebouw... om de etalage aan te passen voor deze maand. Kan ik er morgen weer achter de computer kruipen. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Twee heel mooie weer en ik geniet natuurlijk vooral van de mooie bloemen pps .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel
    Jij aan de wandel en ik steeds koffieleuters gehad...zelfs geen kans gezien om me rondje te maken
    Maar komt altijd goed en uiteindelijk is de rust er weer hihi
    Groetjes en fijne wandeldag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb jezelf geen tv gids?
    Tips genoeg maar of jij die volgt is dan de vraag...weet niet eens wat er komt...kijk ik zo meteen wel als ik op de bank hang grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Even voor je gekeken maar herhalingen en ouwe meuk...je kan in slaap vallen dan mis je niks...
    Wist ik veel dat je nog onderweg was ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Aha onthouden...maar goed wel fijn buiten de deur gegeten en dat is al feest op zich toch?
    Wij kijken ncis.blehhhhh
    Doe ik wel wat anders haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja kwam zo uit dus een vroege aankondiging hihi
    Kan je kiezen wanneer je gaat klikken...
    Mijn voorraadje blogjes slinkt, dus weer aan de slag pffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tot oktober klaar...verliep goed hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Karel. Jij vandaag een beetje een rustdag geloof ik. Je hebt nog een mooie zonnige dag gekozen voor de wandeling.. vandaag bewolkt en nattigheid, tenminste hier nu wel. Hopelijk klaart het straks op. Ja volgende week maar even de logeer kamer op orde brengen, kun je er weer in als je komt met de visserijdagen. Ik ben laat vandaag, en ga zo eerst de dag maar eens beginnen. Even bedenken wat we vandaag gaan eten, zal wel weer iets makkelijks worden want ik ben vandaag weer laat thuis. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karel,
    Ik doe vandaag weer rustig.
    Ik kan amper zitten en staan vanwege de rugpijn.
    Echt kl*te.
    Gaat wel weer over maar liever gisteren dan vandaag.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi karel
    Je bedoeld het filmpje met de kaarten hihi
    De wandelingen zijn al vermoeiend en de foto's plaatsen nog meer grijnzzzz
    Maar zo wandelen we wel een stukje mee zonder dat jij daar last van hebt.
    En ja blogjes in voren is best handig...maar nu ligt er ook niks meer op de plank...alles leeg
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vraag na 12 uur en nee haken doe ik straks wel weer
    Eerst even de handjes laten wapperen nog.
    Zin om te poetsen heb ik niet we zijn 2 dagen weg, morgen verjaardag broer en zaterdag van Vera...dus zien we maandag wel weer. Hou het droog...ik ga de tuin in nu...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Digitaal wandel ik wel mee hihi
    En ja hoor ik was al op pad grijnzzzz
    Ook wel fijn om wat te doen te hebben op je rustdag ;)
    Geniet je rust...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Snap dat niet zo goed je volgt iemand goed of je doet het niet toch?
    Ben nog verjaardagsblogjes aan het maken...en dan stop ik er weer mee :)
    Smakelijk na de kokkerel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Als er eentje is die hier gelijk weggezapt wordt dan is het die Gordon...Albert heeft een hekel aan die kwast hj
    Nu ik de keuken in om piepertjes te bakken de rest isklaar en hoeft alleen warm te worden.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hey Karel,
    die pps bezorgt je ook echt wel kippenvel zeg!!
    Ik hoor het ook ieder jaar en nog steeds krijg ik er kippenvel van.
    Hele mooie pps trouwens.
    Jij de wijken er al in en het HH zal nu ook gedaan zijn.
    Ik wens je nog een hele fijne avond.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nee en joling ook niet ...wist niet eens dat gorden dat met hazes doet ;)
    We kijken wie doet de afwas...truus dus niet haha
    Veel plezier bij frost

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Snap dat wel maar ik heb moeite met geld verdienen over de ruggen van zieke en oude mensen
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen