vrijdag 4 augustus 2017

bloemen

zo luitjes

had ik gister de lastpost hier staan
ik wil daar in de maand van de bloemen ff op verder gaan
ik vind ze schitterend en zie ze gelukkig ook vaak
en ik ken er meer die ze mooi vinden
ik heb er een verhaal bij in een mooie pps verteld

de klaproos

die vertelt een verhaal dat helaas nog steeds actueel is
overal nog oorlog op deze planeet
dat de wereld ook mooi kan zijn
laat de volgende wel zien

jardins fabuleux

heb ik voor hen die nog niet mee wandelden
een loopje door een mooi gebied

wandeling 29 juli 2017

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja er is vandaag de dag nog steeds wel ergens oorlog of ze zijn weer bezig er eentje uit te lokken.. hoe erg is dat. Niet best , maar ik ga er van uit dat er steeds meer mensen komen die tegen geweld zijn dus dat er ooit een dag zal komen dat er geen geweld meer zal zijn al zullen wij dat niet meer meemaken. Jij vandaag een rustdag neem ik aan.. ik ben straks weer weg... geen koffie drinkers vandaag. Ik hou het verder even kort maar wens je nu wel even een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas is er overal in de wereld steeds haat en nijd onder elkaar die oorlogen veroorzaken. Men verspreid meer haat dan liefde. En het laatste zal hopelijk ooit overwinnen. Ik wens jou in elk geval een liefdevolle dag toe, maar ook een fijn weekend. Voor mij enkele dagen die ik nu ga benutten met het bijwerken van blogs,beantwoorden, Maken van filmpjes etc dus volop te genieten van mijn zijde. Het weer is toch pet en heb al mooie korte uitjes gedaan. Lieve groet Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja Tine en of dat ooit verdwenen is , de tijd zal het leren , of wij het nog meemaken is een ander verhaal
      jij amuseert je wel , en ook ik doe dat
      vandaag nog wat een rustdag en hopelijk morgen weer aan den wandel , weer valt mij nog mee
      wens je een fijn weekend alvast
      lieve groet , karel

      Verwijderen
  3. Hoi karel
    De dag is winderig...maar morgen schijnt er minder wind te zijn.
    Mooie pps van die klaprozen en wat kan ik genieten van die bloemetjes...mooie pps en de 2e haha zo ziet onze tuin er niet uit grijnzzzz...
    De mappen met ppsjes zijn eindelijk opgeruimd...bleven maar staan.
    Straks feestje en morgen vera...en ja de komende week staat al vol op de agenda.
    ma/di 2 logetjes Vera en Mathijs, wo kapper, vr oppassen Daan en guus pffttt
    Maar wel gezellig hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En waarom moet je die melden?
    Lees veel maar dat was me ontgaan...
    Nee een kleine 1000 ppsjes is voorlopig wel genoeg keuze en voor na oktober...dat zien we dan wel weer hihi
    Ja aan water is het meestal wel meer wind...
    Begin wel eens over de tuin maar wil niet werken haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. aha met die fiets hj
    Hij vind de tuin goed zoals die is ik zou er rigoureus in zijn en de hele tuin vernieuwen ;)
    Nee heb er nog genoeg en al uitgesorteerd welke gelijk weg konden...
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijna goedenavond Karel,
    Prachtige foto's en zeker de ree met haar kleintje.
    Zo mooi dat jij dat op de foto kon zetten.
    De klaprozen en wat er achter zit is heen verdrietig maar oorlogen zijn zo wie zo erg.
    Groetjes,
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je plannetje klaar...nu wij ook haha
    Zo meteen op pad en morgen weer dus je hebt in ieder geval vanavond rust in de tent hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wishing you many more wonderful wandelings, friend Karel ... As for me ... I think I am done with my blog as I have 99 followers but maybe 5 or 10 comments ... so I concluded it is a waste of time in order to continue ... Wrote many poems in 2017 and killed them shortly after, because no one is interested ... What will be will be ... Ce sera sera ... Does not matter cuz life goes on ... Wishing you well, friend. Love, always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wens je nog snel even een fijne wandeldag...en nu slapen
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Dus je plan gister verder af gesmeed en vandaag weer aan de wandel. Ja gister waaide het behoorlijk maar hier verder wel mooi weer. Koud was het ook niet. Alleen in de ochtend een echte flinke plens bui gehad en ook gister avond nog even zo een bui.. Ik hou het dit weekend lekker rustig. Milli is er niet die komt zoals eerder gezegd volgende week eerder thuis. Alleen even het huishouden hier en komende week ook de boel in zoverre doen voor vertrek.. Ik wens je een hele fijne wandeling en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Ja 2 uur thuis en snel ff krabbel zetten nog...wist dat je anders al weg zou zijn hihi
    Ja het wordt een mooie dag voorspellen ze dus je kan de gok wel wagen.
    Hier ziet het er nu nog allemaal nat uit buiten...maar komt vast goed als de zon doorkomt.
    Wandel ze en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wij dus half 7 thuis en nu nog eten en de avond begint...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maakt niet uit wij reageren dan gewoon onder het oude blog whahaha
    Zat jij zo vroeg al op de fiets dan?
    hihi wij zeker niet...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen