maandag 15 oktober 2012

omschakelen


 

goeden dag beste mensen



herfst

ik blijf nog ff in die sfeer

zijn prachtige beelden en rijmen

die lieve kunstenaars maken

en ik geeft het graag door


Photobucket


ff op alleen lezen klikken

ik heb ook wat herfst in de kop

een echte snotkop

gaat wel over voor ik een meissie ben

ben ik blij dat die drie nachten om zijn

druk nat en dan koud

en thuis doe je geen hout

werken - slapen - eten

zal een inhaal slag maken

er komt woensdag ochtend ook bezoek

iemand van de woningbouw voor een jaarlijkse inspektie

nu ik ben tevree maar moet toch een beetje netjes zijn

toch

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

12 opmerkingen:

  1. Mogge-middag en goedeavond Karel.
    Weer genoten van je mooie kleurige pps.
    Wat is de herfst toch mooi als het droog weer is..hihi.
    Hè getsie,jij ook al een snotkop,ik moet morgen de griepprik halen.
    Wanneer moet jij?Ik heb problemen met de hotmail,ik vraag me af of ik de enige ben.
    Hotmail laadt niet op en kan ook geen nieuw bericht typen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tja idd wat moeten we nu zeggen maar als je dit leest ben je wakker dus mogge karel hihi...Ja vreemde tijden zo maar het zit erop en ja voor je een meisje bent gaat je dat wel lukken. Maar is er ook echt weer voor en ff niet opletten en ze hebben je te pakken. Hier heerst ook buikgriep en snotteren maar tot nu toe blijft het bij mij met de zakdoek regelmatig de neus poetsen en wat hoesten, maar zet niet door.
    Hopelijk houden we het zo want wil nu toch echt niet ziek worden.
    Groetjes en fijne dag...zal een omschakeling zijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wist dat ik wat vergeten was haha
    Mooie pps hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Nou zou toch maar even controleren of je straks niet echt een meisje bent geworden hihihi. Het zal je maar gebeuren. Jou slaap uurtjes zitten er al wel bijna op denk ik dan heb je ook nog wat aan de middag. Hier alweer egen dus een wandeling zat er vandaag niet in. Het weer is een beetje onberekenbaar momenteel. Dus woensdag morgen inspectie, nou ze kijken niet naar een beetje stof hoor Karel, meer naar het onderhoud van de woning. O het is ook al weer droog en de zon is er ook al weer, echt op neer weer vandaag. Hihihi. He Karel straks lekker aan de koffie om wakker te worden, ik neem zo ook een bakkie. Laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zag je mailtje binnen komen maar ik kan niks openen.
    Maar hopen dat het snel opgelost wordt.
    Beterschap met je snotneus..hihi.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha wakker...
    Hoe wil je dat doen kokkerellen als de koelkast leeg is?
    En wanneer mag je nu weer beginnen of een echte vrije dag?
    Hoe dan ook smakelijk en verstandig om het even rust te gunnen.
    We gaan nog een poging wagen...voor bloemen hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aha dan heb je alle tijd voor omschakelen...lijkt wel vakantie hj
    Dus pan op het vuur en alles wat er in de koelkast zit even pannetje tuttifruttiepruttie van maken. Smakelijk :) En ik nodig mezelf niet uit haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu werkt hotmail weer.
    Je plaatjes ontvangen en bekeken.
    Jij druk met je HH.
    Wat Kobie zegt,ze kijken niet naar een beetje stof.Je hutje ziet er altijd netjes uit.
    Smakelijk voor straks.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijkt op wat wij eten...varkenshaas met champions
    erwtjes en worteltjes met gebakken piepertjes.
    Soep van gister en toetje...
    En ja de blommen zijn er...voor buiten gekleurde violen en wat rode besjesplantjes
    Een hellabora(winterroos voor in de pot) Bos bloemen voor binnen en wat planten om de zielige te vervangen. En een mooie overpot gevonden die bij de mijne past...en voor de helft van de prijs. Ikke helemaal tevreden en het eten is nu klaar dus aan tafel!
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O bucket lastig...bij co de hotmail en ook bij mij was dat zo...lukas kan niet normaal reageren op wp...wel beantwoorden maar geen reactie zetten. Wat dat kan zijn??? En ha wat buiten staat kan je echt niet binnen zetten en andersom ook niet...
    Al heb ik leuke schalen gezien met pompoentjes...maar die zet ik wel op mijn verlanglijst haha...nu niet alles zelf kopen.
    die mak an avond hier ook hoor maar moet nog wel ffkes wat plantjes in potten zetten.
    Doe ik zo meteen...als ik voor jullie een blogje heb staan...
    En weet bijn zeker dat jij dat leuk vind. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Even controle uitgevoerd maar met mijn bucket is niks aan de hand.
    Kan gewoon plaatjes erin zetten...en de kamer is gekleurd hihi...dat is klaar.
    Morgen even zeggen waar ik ze wil hebben en komt dat ook wel in orde...
    Kan ik weer wat anders doen.
    Samenwerking heet zoiets hihi...ik aanwijzingen geven en alb. voert het uit grijnzzzz
    Is alleen maar in de tuin hoor. Binnen doe ik het...
    Planten hebben nieuwe potgrond en de rest zit in de potten en vazen. Dus mijn taak zit erop. Ziet er weer een stuk gevulder uit hihi
    Ha dus je hebt een tukkie gedaan of gewoon lekker zitten?
    Leuke link hè...kreeg die vandaag in de mail en maar gelijk gebruikt met een oud plaatje van a'dam. En...volgens mij heb ik DE gracht gevonden...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja we hadden er al een maar dat was met streetvieuw
    Deze toch weer anders...och wat maakt het uit we wandelen weer door de grote stad op zoek naar dat ene stekkie hihi
    Je bent vroeg...toch niet zonder te zwaaien.
    En nee daar wordt ik niet lui van hj
    Genoeg te doen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen