vrijdag 26 oktober 2012

morgen = vandaag




 

goeden dag beste mensen



zo luitjes

de zware dag is om het is inmiddels

alweer de volgende dag zo tegen de klok van

02:00 uur , net thuis van het werk

ff een chatje met een schatje

mocht het niet kopiëren en hier plakken

hihi

er is nog al wat loos bij blogger

instellingen die opeens niet meer kloppen

en zo meer

ik heb komend weekend vrij

dat ik vroeg aan mijn nichtjes

als er geen plannen zijn kom ik een nachtje logeren

en ja ik mag komen

zal ik eens een blik werpen

al ben ik overtuigd dat Ko het zelf kan

ach ik ben er graag en wie weet eten ze toevallig

hachee dan pik ik toch mooi een vorkje mee

hihihihi

komt bij ik heb hier nog liggen 2 maal

microsoft office professional 2010

en ik denk dat de twee meiden die nu op de

middelbare school zitten er misschien wat aan hebben

dat ik ben er wel ff zoet

braaf ben ik van nature al

maar er is eerst nog de dag van vandaag

ik werk nog tot 23:30 uur

dus is het zo als bij mij zo vaak

lange dagen kort nachten

maar zo gezegd

dat is morgen

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

 



fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij nog lekker in je bed denk ik. Ja je moet wel je uurtjes slaap hebben naturlijk. Ja ik begrijp er ook helemaal niets van hoor. Heb bij zus precies het zelfde gedaan als bij mij alleen bij zus doet alles het gewoon en hier niet dus. Dus ra ra. Maar goed ik hoop dan maar dat jij het wel kan want ik snap er echt helemaal niets van. Of je hachee krijgt? Hihihi dat maak ik nooit dat eten we alleen bij zus. Maar denk dat Milli wel wat lekkers klaar gaat maken hoor. Lust je ook wel. He Karel een fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel.
    De pps van Lidia is weer erg mooi.
    Ik heb moeite om Kobie's blog te bekijken.Via haar naam gaat het niet,dan krijg ik dit te zien.....

    Het gewenste Blogger-profiel kan niet worden weergegeven. Veel Blogger-gebruikers hebben nog niet aangegeven dat ze hun profiel willen delen.

    Als je een Blogger-gebruiker bent, raden we je aan toegang tot je profiel in te schakelen..............

    Bij mij staat alles goed ingeschakeld.Nu via dashboard proberen.
    Tot zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Via dashboard lukt het wel..pffffff.
    Gelukkig.Maar reageren lukt nog niet.
    Fijne dag ondanks de drukte.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Heb jullie namen weer opnieuw ingevoerd in het hokje en als het goed is heb je weer een uitnodiging gekregen in je postvak.. Ik ben benieuwd.. Heb mezelf er ook bij gezet om te testen en ik kreeg gelijk een berichtje.. Dus wie weet.. Maar jij eerst nog maar even wakker worden hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. heb begrepen dat je geen post van me hebt gehad, nou dan weet ik het ook niet meer. Maar goed ik heb het druk genoeg hoor. Ben je slaapplekje weer even op orde aan het maken. Gelijk weer veel spullen naar de zolder en ook weer een flonke vuilnis zak spullen weg. Ja het is echt een kamertje van zet maar even neer dus dan weet je hoe het gaat. Maar goed je kan zonder je benen te breken weer in je bed komen hihihi. De rest komt later wel, moet nog veel uitgezocht worden. Dus heb het druk genoeg maar kom wel gewoon langs voor een krabbel hoor. He karel werkse en hoor vast nog van je hoe laat je morgen in Sneek aankomt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Karel,
    Jij ook alweer aan je dag begonnen.
    Hier is alles ook vol in bedrijf..hihi..opmijn manier.
    Mocht Kobie hier nog komen lezen,ik heb wel de uitnodiging ontvangen.Zat in vakje "ongewenst".
    Het is mooi weer en ik ga lekker naar buiten.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    2 uitnodigingen ontvan in de ongewenste op nellie hihi
    Maar ligt echt aan de instellingen (kan niet anders)
    Een offline bericht met de oplossing, maar weet niet of ze die leest....op msn. Weet je wel een chat met een .....hj
    Een prachtige pps en ja vandaag was gisteren morgen en morgen is gisteren vandaag hihi
    En zo te lezen kan je de haché vergeten hihi...
    mzl en fijne werkdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die oplossing is volgens mij heel simpel...
    instellingen en dan berichten en reacties nakijken en de basis.
    Daar moet wat fout staan...kan bijna niet anders.
    En ja een offline bericht kan ik niet doordturen whahahaha
    die is de deur al uit hihi
    Net als jij zo meteen...fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel. Heb alles nagekeken hoor maar het schijnt dat julie wel de post krijgen, of niet.. niet allemaal kan ik beter zeggen maar dat het reageren op de een of andere manier niet lukt. Ook Sas kan nog niet bij zus op het blog komen.. dus ook daar hapert er nog iets. Ik weet het ook niet. Wel weet ik dat je kamertje weer klaar staat voor je komst. De soep is klaar en nu rust, even een spelletje met Ritza en straks de keuken nog even in. He ik ga, laters.O ja jullie moegen het komend weeken dubbel bij me reageren hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Een heel mooie pps weer.Jij dus gezellig naar de nichtjes ,gelijk heb je hoor .Ik wens je een fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Lekker naar buiten geweest maar de windwas fris.
    Ik moet nu echt mijn winter spul aan.
    Jij weer een korte nacht,morgen naar Makum.Ook wel weer gezellig om de zusjes te zien en weer bij te kletsen.
    Alvast een fijne avond en smakelijk.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geen tijd voor pfftt
    De boodschappen zijn binnen en het bezoek kan komen en nee ze krijgen geen haché grijnzzzzz...maar jij volgens mij ook niet gnagna...vanaf vanavond tot woensdag bezig met bezoek voor mijn verjaardag dus verspreid maar ook met legetjes en mee-eters dus meer werk dan een avondje verjaardag vieren. Het zij zo...ben er klaar voor en op is op haha Laat gewoon mijn bezoek zitten en ga met de kleinkids naar buiten om te spelen...lekker rustig.
    Fijne avond en smakelijk mocht je de kans krijgen om wat te eten.
    Doeiiiiiiiiiii
    Oja instellingen bij fon print screen en bij co alles hetzelfde zetten makkie toch whahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha en jij denkt dat ik daar toe kom...vrees dat de hut vol zit met mee-eters...
    Is nog ver weg...eerst maar eens deze week door zien te komen.
    Ha is je gelukt dus...kan je mooi op tijd weg hj
    Fijne avond en boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zit ie mij de ogen uit te steken met die snack...bang dat je anders het weekend niet door komt ???
    Smakelijk hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen