maandag 15 oktober 2012

mijn weekend is daar



 

goeden dag beste mensen

mijn weekend is daar

klinkt raar

maar is waar

zij die mij kennen weten dat wel

ik heb wat voor

maar mede door die

 ~!@#$%^&*()_+|}{":?><,./;'[]\=-

diensten

zal het ff duren

plan is voor dinsdag

in de ochtend sportschool en boodschappen

en verders HH

ik zie al bij voorbaat wat hihi en hjhj

komt goed hoor U moet het zien als een vorm van kunst

niet gelijk maar toch wel

wat zwart wit vanwege de nachtdiensten

nu terug naar wat kleur

snapt U wel

mooi

geniet

 Photobucket




 

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

20 opmerkingen:

  1. Ha ik vind het een prachtige...en mooier nog omdat die nieuw is voor mij hjhjhj
    Zo daar zijn ze al...sport ze en de rest komt vast ook goed. Mzl en slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja leuk,een beetje kleur na zwart / wit eigenlijk al heel uit toch.
    prettig wekend ha ha "vrije dagen".

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    wat een kleurtje al niet doet,je vrolijkt de boel er echt mee op
    dus vandaag begint je weekend weer
    mag ook wel na die ongeregelde tijden midden in de nacht
    mag je echt wel een paar dagen van bekomen hihi
    bij mij komt alles los,water lozen via de neus
    wat zal ik me straks ,,leeg,,voelen als het over is haha
    maar na 4 uurtjes slaap toch maar van bed gestapt,ik lag me kapot
    dus al vroeg hier aan de koffie,die naar niets smaakt
    maar ben er al wat helderder van geworden
    werd tijd ook,liep gisteren als een kip zonder kop en kon niet helder denken
    dat is vanmorgen ietsje beter,wie weet word ik nog eens een helder lichtpitje
    karel wens je een heel fijn ,,weekend,,toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. ga straks even kijken wat voor kleur je onder je pps hebt gesmeerd maar nu eerst even een krabbel en opschieten want ook hier loopt het klokje gewoon door. Jij twee vrije dagen maar de eerste al weer goed gevuld lees ik. Ik hou het vandaag wat rustiger, gister alles weer even goed gedaan, heb alleen de was en de strijk vandaag en verder zien we het wel. Straks even samen met zus om voorraad voor de dieren en verder moet ik niets vandaag. He ik ga verder, ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Jij ook weer wakker, de koffie en ontbijt gehad en nu dan denk ik onderweg naar de sportschool. Nou als het wat tegenzit ben je nat als je aankomt, hoef je niet meer te zweten hihihi. Ik kom net van boven, de strijk even gedaan, de eerste was hangt en de tweede draait alweer. Met een half uurtje als jij op de fiets zit gaan zus en ik even op naar het tuincentrum... kunnen we weer even inslaan en hebben we weer wat voor een paar weekjes. Verder zie ik het vandaag wel. Ja Ritza deed me gister de groetjes al even van je.. zei ze al dat ze met je aan het kletsen was. Maar dat heeft niet zo lang geduurt want ze moest huiswerk maken. Ik weet kletsen is leuker maar moet toch even gedaan worden. He Karel ik ga verder, het half uurtje is zo ook weer voorbij en gaan we er op uit. Laters.. O ja, mooi hoor de pps met de kleuren ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Profiteer er maar van Jongen , een weekend gaat altijd te vlug voorbij !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Lekker aan je vrije weekend begonnen met sport en sauna.
    Je ppsjes mag er ook weer zijn.
    wat een rotweer.
    Ik moet straks naar de dokter voor de griepprik.
    Met de fiets is geen doen want dan kom ik zeiknat aan.
    Ik moet wel met twee trams en ben dan ruim een half uur onderweg.Het is niet anders.
    Jullie de voorraad weer aanvullen,dat doe ik wel op de terug weg.
    Voor een wandeling door amsterdam kan ik bij Nellie terecht..Lekker droog.
    Fijne middag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel, nou als het goed is heb je de cardio ronde weer gedraait en zit je in de sauna. Lekker even zweten maar straks goed de jas dicht want anders loop je straks weer met een snotneus. Fon en ik zijn even de hort op geweest, we hebben weer voorraad voor de beestjes en Fon heeft haar bouten. Bij thuiskomst eerst even een eitje gekookt voor op een broodje kaas, heerlijk. De afwas gedaan en de tweede was op de hang dat nu eerst vanmiddag maar even vrij tot het kookuurtje weer begint hihihi. Het zou vanmiddag wat beter en droger worden dus hopelijk geen regen onderweg naar huis.. He Karel ik ga verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel wie er daar ...haha tuurlijk de hj's
    Zei je zelf toch dat die gingen komen...
    En de rammelaar was er wel en met zwaai hoor hihi
    Ja leuke link hè wandelen door a'dam en allemaal op zoek naar dat ene arkje hihi
    Jij alweer alles binnen...als je dit leest en kan het HH beginnen...ik duik zo even de stad in...shoppen hihi
    Maar eerst ff melden waar ik al de blommen wil hebben in de tuin...
    Bij dochter nog alles rustig pfffttt ze laat ons goed in spanning zitten haha...grtjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fanatiekeling haha
    dubbelop vandaag met sporten...of is het om niet te hoeven HH grijnzzzz
    Nee je hebt groot gelijk als het weer het toelaat doen zou ik zeggen...en nu ben ik ook weg. Doeiiiiiiiiiii have fun

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nou volgens mij is het kunst. In ieder geval leuk gedaan.
    Sterkte met wat je allemaal nog gaat doen.
    Fijne dag Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Karel ,
    Jij lekker aan je vrije weekendje .
    Was vanmorgen slecht kwa weer hier maar
    nu is het helemaal op geklaard .
    Hoop bij jou ook zodat je er even lekker op uit kan .
    Net terug van de kapster ,... haren ook weer netjes .
    Stond wel veel wind , maar wel even lekker uitwaaien op de fiets .
    Je PPS is weer heel mooi ,prachtig zoals al de kleuren te voorschijn komen .
    Wens je nog een fijne dag verder en voor straks eet smakelijk
    Liefs Ineke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha die Karel.. Wel voor het donker thuis hoor anders verdwaal je straks ook nog in de bossen... hihihihi. Dus toch nog maar even op de fiets gestapt, nou hier jaagt de ene bui de andere op dus geen wandeling gedaan. Wel even samen met Ritza in Bolsward wat dingetjes gehaalt nog. Ook de buskaart weer even opgeladen dus ze kan weer even verder. Jij ook lekker gesport las ik en dubbel zitten zweten in de sauna. Ik heb het eten al weer op staan, we eten spruitjes, jou favo toch hihihihi... geintje. Jessica lust ze ook maar bij zus eten ze dat ook niet dus heb wat extra gehaalt en breng zo even wat bij zus dan kan Jessica ook spruitjes eten. Ja we moeten er wat voor over hebben ... He Karel ik ga verder, lekker eten straks en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Karel,
    Zullen we bij Kobie eten..spruitjes.....jakkesssssssssss
    Jes vindt ze ook lekker.Hier ook maar ik kook ze haast nooit.
    Jij hebt er een sportief dagje van gemaakt.
    Wat zal je lekker slapen,in je mandje of op de bank.
    Fijne avond en smakelijk.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha dat is precies wat ik ook wil want shoppen is vermoeiend haha
    Niet eens echt geslaagd...blouse en shirt en sjaaltje voor bij de nieuwe jas en een paar schoenen. Was wel lekker buiten al was de wind flink koud...had alleen een bobywarmer aan en die moest toch wel dicht haha...ja zal niet bevorderlijk geweest zijn voor de verkoudheid maar vind een jas in de stad niet echt handig...
    Wens je een fijne avond en jeetje 30 km zo ff voor de lol. Ja dan zal de modder wel omhoog spatten...als je zo tekeer gaat. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nu de kleren waar ik mee naar de stad ben geweest kunnen zo de was in haha
    Zo meteen lekker ffkes douchen en schone aan...balen want niet gevonden waar ik voor ging. En ja die spatlappen zitten er niet voor niks op...
    Je bent weer in je sas met je fiets...kan me er niks bij voorstellen je eigen afpeigeren en waarvoor...voor de lol hj
    Maar als jij het leuk vind dan vooral doen.
    Fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daar bedoel je zeker wp mee...hier is het gelukt maar is er niet duidelijker op geworden hj
    Maar het is een mooie foto...alleen jammer dat het er 4 zijn en ook nog meescrolled...
    Dus werk aan de winkel hihi
    s6 ermee

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Iedere keer een verrassing hoe het er uit zal zien hj
    Als het bij mij klopt en is naar tevredenheid blijft het zoals het is grijnzzzzz
    Daar heb jij geen last van hè...gaat alleen zoveel tijd inzitten om een echte verandering door te voeren tot het naar je zin is...
    Al slapen...nou ja...en zwaaien dan?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dan ga ik je dus gewoon een fijn ''weekend'' wensen .Saai hoor als er niets te zien is ,maar heb even geen zin om me druk te maken over de pc
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vergeet ik nog te zeggen ,dat je blog heel erg mooi geworden is
    Doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen