dinsdag 30 oktober 2012

kostbaar



 

goeden dag beste mensen

kostbare momenten

kent U die

heeft U die

wat zijn het

herkent U ze

ik denk het wel

wij bloggers hadden er gister een

ok ook op fb en in gb en zelfs op hyves

bleek er ergens een kostbaar moment te zijn

en nu heb ik het niet over een verjaardag

maar om de reacties daar op

las U om U heen kijkt en of het nieuws ziet

is het kommer en kwel

maar wij

wij redden ons wel

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

ik zal vroeg naar het werk

en wens U een heel fijne dag

wordt best goed weer in de middag

tip van mij

pak de fiets of de benenwagen

en trek er ff lekker op uit

doe ik donderdag

haal ik U wel in denk ik

hihi

liefs



Karel

 


 

 

14 opmerkingen:

  1. Even een knip en plak berichtje...
    Druk maar reuze gezellig geweest en wij zijn kapot haha...morgen nog opruimen en marijn netjes afleveren...dus nog een dagje lego op het kleed en het zit er weer op. Maar voor ons niet begint het collecteren...dus zal er nog even weinig zijn...bedankt voor alle wensen en je ziet me wel weer verschijnen ooit haha
    Groetjes en fijne dag...wel de pps gekeken en zitten mooie plaatjes in...geen tijd om ze op te slaan maar er komen wel weer andere pffttt
    Nu slapen en morgen weer een dag...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    dus vandaag nog vroeg uit de veren en dan weer rust
    nou mijn veren zijn alweer opgeklopt,kan ik er vanavond zo weer induiken hihi
    ja was wel extreem vroeg hoor,maar ja als je eruit moet,moet je gaan [geeft anders zo'n rotzooi]
    zal zo jes haar vreetbak vullen en dan me in de werkkleren hijsen
    jes roepen en zelf op de blauwe naar de kroeg

    ja je hebt gelijk een bloemetje of een vriendelijk woord
    is soms van onschatbare waarde
    iedereen is zo nu en dan een klopje op de schouder nodig of een bedankje,een lief woord
    ook moet je regelmatig je geliefden even plagen,het hoort erbij
    worden ze sterk en vrolijk van

    ga je nu gewoon een fijne woensdag wensen
    lieve groet van een super vroege vogel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij al weer op je werk, zus al weer aan het werk en ik zit nog aan een bakkie. Ja was na de wekker even weer ingedommelt en een half uurtje later uit bed. Jij vandaag nog even vroeg maar morgen mag je langer slapen hoor.. mijn permissie heb je.. hihihi. Ritza vandaag weer wat later naar school, het is woensdag en dan heeft ze de eerste twee uren vrij dus die kan later uit bed. Zal haar straks gaan roepen. Ja vandaag mooi weer zeggen ze al was het gister ook niet slecht op een buitje na.. He Karel werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja en natuuelijk een fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Jij inmiddels je tweede ronde koffie gehad en een tweede ontbijtje en nu het platform op.. en wat houdt dat in dan? Geen idee. Of moet je koffers in en uit laden of zo... Nou de lijnen van en naar New York zijn gecanselt dus dat scheelt weer veel werk... Ja of er moeten water vliegtuigen naar toe vliegen hihihi. O erg hoor. Hier is de boel ook al weer draaiende, Ritza is haar aan het aankleden en ik ben de dag ook al weer begonnen. Ga ik zo naar boven, was afhalen en bed opmaken.. straks nog even stoffen en zuigen en dan zien we wel weer. He we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge Karel,
    Een mooi blogje en een mooie bijpassende pps er bij.
    We hebben allemaal wel eens erkening en een schouderklopje nodig.
    Het kost zo weinig en doet zoveel goed.Ik ga er ook wel eens mank aan ,hoor.Vergeet ik een complimentje te maken.
    Maar goed..wij zijn mensen met al onze goede en slechte kanten.
    Nu aan de dag beginnen,de was draait en is bijna schoon,nu ik nog.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel. en heb je dr vorm al plat? Hihihi, geintje. Dus laden en lossen.. weer eens wat anders en lief hoor dat ze rekening met jou houden. Ja doet mijn baas ook altijd, ben ikzelf .. gna gna. Ik heb mijn kunstjes hier weer geflikt en kan gaan zitten. Straks even wat overgebleven aardappeltjes van gister opbakken op een stukje brood dan kom ik vanmiddag wel weer een heel eind. Het is frisser en minder mooi als gister.. het weerbericht krijg je ook geen hoogte van. He Karel ik ga verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel
    Fijn uitgeslapen en ik kreeg de grootste verrassing vanmorgen...de hele kamer was schoon en opgeruimd. Niks meer te zien van het feestje. Op de cadeuatjes op de kast na...Zo heeft het toch nog voordelen dat er nog eentje was blijven slapen hihi
    Albert en dochter deden goed hun best...o wat was dat fijn zeg.
    Nog even boven de bedden afhalen van al de slapers en we zijn weer bij haha...
    Hier is het stralend herfstweer koud maar met de zon...heerlijk voor Marijn die nu lekker ook buiten is met de step en opa hihi
    Nu ik ga snel even wat doen..voor ze weer terug zijn.
    Bakkie is bijna leeg en naar boven.
    Groetjes en werk ze...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha die karel
    ja met de anderen aan de sjouw,goed voor de sosiale controle haha
    al zou ik liever de jumbootjes trekken en duwen
    ik ga me zo met jes op een broodje storten
    maar eerst even nog een bakkie
    was boos vanmorgen en heb mijn dikke teen pijnlijk geschopt
    domoortje,maar het moest er even uit
    jes helemaal overstuur naar huis,maar wel een goed gesprek gehad met haar leraar en een schoolmedewerkster
    we gaan nog samen om de tafel en uitzoeken wat we het beste kunnen doen
    de school wil haar helpen en hebben al wat plannen gemaakt
    nu nog met jeugdhulp en ons om tafel
    aan de school zelf ligt het niet,jes had alleen nare andere gedachten
    dus de consentratie was even ver te zoeken

    maar goed we zetten er even onze positiefietijd op,komt het goed
    karel nog een paar uurtjes en je hebt vrij
    morgen mooi weer,kan je je fiets weer schoon fietsen haha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha karel,
    Je bent op je werk met een andere klus bezig.
    Nou..je hebt er mooi weer bij.
    Met de buuf over de markt en het was heerlijk in de zon.
    Nu weer met een bakkie op de plakstoel .Nog een fijne middag en voor je het weet ben je weer thuis.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha jij werk waar je moet van wordt ???
    Weer eens wat anders dan trekkertje rijden.
    Och deze dag is ook alweer bijna voorbij...
    Zelf mag ik naar de keuken en boerenkoolstampot maken met spekjes en gehaktballen...wens van de papa van marijn. En ja lust ik ook wel weer een keer...Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou karel,klinkt niet slecht..kom op..we gaan naar brabant lekker boerenkool eten.
    Ik heb nog geen idee,ik denk dat ik wat bestel.
    Neil is weer laat thuis,ik zie wel.
    Morgen ben je vrij? ik duim voor je dat het net zo'n dag wordt als vandaag.
    Smakelijk en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha we draaien het om jij vrij en ik oppassen op Vera en bij hen...
    Was de bedoeling al maar ging niet door nu weer wel whahaha
    Maar goed dat er een opa en oma bestaan die bijna altijd tijd hebben...maar is maar 4 uurtjes dus genoeg tijd over daarna om nog onze ronde te doen. En ach deze week is toch al druk hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha jij in de mailbox en ik moet nodig een nieuw blogje plaatsen...ben op zoek haha...komt goed toch?
    Heb er nog wel staan maar zijn reserveblogjes...voor het geval dat. Nu verder met zoeken. mzl

    BeantwoordenVerwijderen