woensdag 10 oktober 2012

ik heb er van geleerd


 

goeden dag beste mensen



net woensdag morgen

net na de klok van middernacht

ik een goed uur thuis van het werk

de mailbox leeg

wat krabbels beantwoordt

zat ik zo wat te

prakkedenken wat ik U zou voor schotelen

zag ik een link al lang geleden gemaakt

een pps die

Autisme

als naam heeft

het greep mij aan toen ik die kreeg

wist / weet

wat het allemaal inhoud

mensen lief

het is me wat

ik zeg niet

geniet

van de pps

maar leer er van

en oordeel niet

te snel

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

 

wilt U meer weten kijk ff op

 



 Photobucket

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

12 opmerkingen:

  1. Ha die langslaper.. Dus verslapen, ja dat kan en als je dan een trein moet halen is het helemaal opschieten want die wachten niet. Het ligt smorgens ook nog erg lekker hoor met het helemaal met je eens.. Dus een stuk over autisme, ja velen hebben een kind met deze aandoening. Leven in twee werelden.
    Zus en ik hebben net samen even de comode van zolder gesjouwt, alleen was dat bijna niet te doen en gelijk bij zus gebracht dan staat het maar klaar en kan Fonnie maar gaan knutselen om het weer in elkaar te krijgen, gaat vast lukken hoor.. Ik zal zo nog even de zuiger over de vloer halen en dan vind ik het wel weer welletjes vandaag. Straks weer even een lekker stukje lopen. He Karel, werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goodmeurning Sarelke ! Hoera onze slaapkop is wakker hihi !En ja authisme , mijn neef is zo , dus weten we er veel van ! Freek is nu dertig jaar , heel lief , maar is eigenlijk een kind van 6 jaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    zo ik neem even pauze
    je eerste pps even bekeken,ja mag je in je handen knijpen dat je niet zo bent
    een hele opgave als je zo'n kindje hebt,maar meestal zijn ze heel lief
    zoals de neef van ollie
    ik schiet lekker op en wil de commode en ledikantje voor de avond nog boven hebben
    1 pers.bed even opmaken en het ledikantje op zijn plekkie
    de commode word nog even puzzelen,allemaal losse onderdelen hihi
    zo nu aan de boterham en dan weer aan de slag
    ook al heb je je verslapen,wens ik je een vlotte woensdag toe hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha slaapkop hoe komen ze erop hihi
    En ik maar rammelen om je wakker te maken pfftttt werkt niet haha
    Een eigen feestje gehad...grijnzzzz
    Tja en de pps gezien en is een mooie ook al is het een drama voor degene die er mee leven. Groetjes en fijne dag...gelukkig toch op tijd wakker geworden...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Ik kan helaas nog niets kijken ,nog niet uitgevonden wat er fout is .PP Vieuwer verwijderd alles opgeschoond, nieuwe ge-installeerd maar Nope.Ik laat het maar even ,maar het is wel jammer want ik zie vaak zulke mooie dingen hier.Fijne dag
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai schone slaper.
    Je ppsje bekeken en het is echt wel een opgave voor de ouders.
    Je maakt moeilijk contact en dat lijkt me voor de ouders heel moeilijk.
    Wat een heerlijk weertje.
    Echt een nazomerse dag.lekker de markt over geweest.
    Jij weer druk met vliegtuigjes stoeien.
    Morgen mag je echt uitslapen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha zag anders toch echt een slapend koppie...terwijl ik je mailbox aan het vullen was hihi...en dan tegen mij zeggen misbruik whahahaha
    Kijk dat doet water nu met mij...moet je ook eens proberen verdunnen!
    Allemaal goed en wel jij hebt geslapen...maar je vrije dag komt eraan en kan je volop klikken of wat anders doen hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. He die Karel. Jij druk met kisten verstouwen, nee niet versjouwen lijkt me geen optie hihihi. Leuk vooruitzicht heb je ook nog, je mag morgen uit slapen hihihihi. Zal je zien ben je vroeg wakker.. gna gna. Maar morgen nog ene mooie dag dus kun je lekker van gaan genieten. Ook ik heb mijn wandeling weer gehad en op de terug weg gelijk even broodjes en beleg mee genomen.. Vanavond lekker aan de haschee, heb er nu al zin in, maar moet nog even wachten. Ik hou me nu lekker rustig, heb net Fonnie nog even geholpen het ledikantje naar boven te brengen dan kan ze het in elkaar zetten.. Wij houden het hier wel bezig hoor.. He Karel wij horen weer, laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ik heb de lampen aan.Het is echt donker geworden.
    Maar toch nog genoten van het mooie weer.
    Lekker,morgen fietsen,heb je al een route in gedachten?
    Hahaha..ik vond nog wat bijna uitgedroogde knoflook,die heb ik gebruikt.
    Jij ook smakelijk en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha zei ik dat dan...zei alleen maar dat je sliep op een verkeerde plaats.
    Grijnzzzzzz zelfs de rammelaar kwam er niet doorheen.
    Wens je smakelijk en dan op naar het laatste stukkie...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En niet luisteren naar goede raad...maar je hebt er geen blauwe plekken aan over gehouden? Zal je niet meer plagen...fijne avond!
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Kon toch zijn dat je van je stoel gedonderd was...
    Nu op naar je vrije dag...en wel een hele lange...wel tot vrijdagavond.
    Wel ffkes slapen tussendoor hihi
    Mzl en boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen