donderdag 25 oktober 2012

ik dacht aan U



 

goeden dag beste mensen



vandaag een lange zware dag

maar met uitzicht op een vrij weekend

zal ik het wel redden

ja die vrijdag overleef ik ook nog wel



wat is het geval

ik heb een afspraak in de sportschool

met Irma om 11:00 uur

en wel de laatste ik zal erna op eigen benen

moeten staan

niet dat ik op de hare sta hoor

hihi

maar de begeleiding stopt

ja en dan erna tot middernacht naar het werk

dan mag ik spreken van een zware dag

toch!

zal zo U wel begrijpt weinig hier zijn

maar ik dacht aan U

en heb iets heel interessants

bekijk het tot het einde

en zeg mij dan

ja karel je hebt gelijk

 Photobucket



fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

17 opmerkingen:

  1. hi lieve mensen
    ik zag veel mails , en als ik niet reageerde kwam dit simpelweg , dat ik druk was op het werk
    en komende dag dus met andere zaken en dan werk
    maar ik vergeet U niet hoor
    dus mak an en geniet de dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goede morgen karel
    wees maar eerlijk,je had het te druk met je nichtje
    die had weer eens problemen met haar blog
    nu is die malle nicht je zeer dankbaar,vind je een held
    krijg ik ook nog deze prachtige pps te bekijken,ik ben er van opgeknapt
    alleen die oeffening met de handen is voor mij niet nodig
    geen trouwring meer aan de handen,maar weet dat ik de liefde van mijn leven heb gehad
    maar zou wel weer wat beter willen slapen
    ach ook dat komt wel weer,moet gewoon gedult hebben
    jij vandaag voor het laatst begeleiding met je sport
    dus de volgende keer naar andere ,,puntjes,,kijken hahaha
    karel bedankt en een hele fijne donderdag
    liefs van je nicht[je]

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goodmeurning Sarelke ; vaneigens hebt ge gelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Nou ik snap er helemaal niets van.. Kan nog niet bij zus op het blog komen, jullie niet bij mij en bij zus als ik het goed heb begrepen.. Heb nu de instelling op de middelste gezet, ook bij zus.. opgeslagen en al maar het schijnt nog niet goed te zijn. Ik wordt er horensdol van.. hihihi. Ga er nog wel even voor zitten hoor want wil het gewoon voor elkaar hebben. Dus nu hoop ik dat het wel goed is maar we zullen het zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha die karel
    hihi zo had ik zus en nu is ze weer pleite
    grappig hoor,lijkt wel kiekeboe
    nou ja ik spreek zus dagelijks,daar zal het niet aan liggen
    mag zus vanmiddag hier weer even pielen
    vanmiddag eerst om een bull en een printer
    hopelijk geeft die geen opstart moeilijkheden
    heb gelukkig zus achter de hand
    he jij zweet nog maar even op de toestellen,ik ga verder

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja karel je hebt gelijk, maar goed ook want ongelijk is een bult en dat lijkt me ook niet handig hihi
    En waar je nog meer gelijk in hebt, kom met geen mogelijkheid bij de zusjes...hoop dat ze het hier lezen dan weten ze het.
    Zal mijn rondje vandaag erg kort worden grijnzzzz
    Zo klaar...zal straks eens kijken wat je moet doen om toch je vrienden binnen te laten...of was jij er al mee bezig geweest.
    Zie nog geen uitnodiging dus komt nog wel...mzl en sport en werk ze...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel. Nou geloof dat ik het heb gevonden en jullie nu een uitnodiging heb gestuurd welke jullie even moeten accepteren (of niet natuurlijk hihih). Bij zus en mij is het nu klaar dus zal het bij jullie ook gaan lukken en kunnen we weer gewoon bij elkaar komen. Ik kreeg onder het was vouwen een helder idee hihihi. Ja via de messenger gedaan .. gelijk naar zus gegaan en daar ook even geregelt dus nu kunnen wij in ieder geval weer bij elkar komen. Heeft kans dat de uitnodiging in het postvak ongewnst zit hoor was bij ons ook zo... He Karel ik ben er weer, zus is er weer en nu jullie nog. Ik ga verder om het goede nieuws te melden en straks even met zus om een printer en Bull.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Was ik nog even. Ja ben er wat druk mee om het goed te doen dus vergeet je helemaal te bedanken voor het gedane werk. Hopelijk staan we nu gewoon weer helemaal prive en heeft zus weer rust op de p.c. Ja rare grappen worden er momenteel uit gehaalt dat weten jullie inmiddels... Karel bedankt hoor ...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Wat een prachtig ppsje.
    Ik kende 'm nog niet.
    Ik kan niet bij de zusjes komen ondanks de uitnodiging..een fout melding maar ik zie Nellie oppoppen in de mail.Snel kijken.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha ik kan er ook niet komen en nog geen uitnodiging gezien...maar komtgoed haha...wat een gedoe zeg pfftttt
    En jij piept er tussenuit...ja werk gaat voor en we krijgen het vast wel in orde. Groetjes en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb ko net een mail gestuurd
      Kan dus niet reageren maar wel op het blog komen.
      Komt goed hoor...hopen we dan maar hihi
      Mzl

      Verwijderen
  11. Ha jij gaat spoken en logeren combineren.
    Nu hier logetjes genoeg dit weekend pas jij niet meer bij haha
    dus op naar makkum whahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel,
    Jij gaat uit logeren en meteen de boel nalopen op de pc.Een goed idee want ik begrijp er ook niks van.Bij Fon kan ik reageren maar bij Ko niet.
    Jij bent voorlopig nog welbezig op spl.
    Het is een lange dag voor je.
    Groetjes en werkze.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha komt het allemaal goed...weet iet of ko de mail gelezen heeft die ik gestuurd heb, maar als ze niet goed weet waar ze moet zijn en wat wel en niet kan dan beter maar nergens aankomen.
    Maar moet met de mailtjes gaan lukken om het goed te krijgen.
    haha en dan bellen ze jou af is niet nodig dat je komt...pechvogel whahahaha
    Nu hier is het vanaf morgenavond drukjes...slapen oppassen slapen en misschien ook marijn te logeren...dus dan hebben we 2 van de 3 hihi...maar no 3 wil ik voor het weekend nog even zien...dus wie weet vanavond. grtjes en werk ze...met het oog op een familieweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Klopt ze zaten in de ongewenste map hj
    Maar is opgelost ik kan bij beide komen, maar bij ko staat er nog wat verkeerd bij de instellingen. alleen auteurs kunnen reageren en ja dat ben ik dus niet...spookje wel?
    Zag dat jij onder ko's naam had gereageerd en ja dat kan dus wel whahahaha...zal straks nog eens testen.
    Smakelijk en fijne avond...wij gaan ff knuffelen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo weer thuis en jeetje wat veranderd Daan steeds. Hij heeft nu al meer dan het geboortegewicht dus gaat uitstekend.
    Zo en nu even een paar dagen niet maar zondag of dinsdag komen ze hier naartoe...ook leuk hj
    We wachten het af, want is druk met bezoek bij hen...
    En weet je weer een stick vol whahahahaha
    Zal ze zo plaatsen...van wat er na selectie overblijft grijnzzz
    Jou taak zit er weer bijna op voor vandaag...boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lachen met jou hoor...met een beetje geluk komt de boodschap over...en ik vertel niks whahahaha.
    Och ze heeft morgen de hele dag om boodschapjes te doen.
    Trusten en boemel ze...

    BeantwoordenVerwijderen