vrijdag 12 oktober 2012

het was genieten , nu zien hoe het verder gaat


 

goeden dag beste mensen



nu ik deed dus niet de hele dag mak an

was een rondje Hilversum

over meest bos en zandweggetjes

op de MTB

en ik vond het heerlijk

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

ja dat deed ik de hele winter door

toen ik het fietsje pas had

maar ja de jaren en de mankementen aan het lijf

deed ik het jaren niet meer

rijden over de meest smalle paadjes

met zand en of modder

heerlijk

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

ik hoop dat ook U een fijne dag had

en genoot van de zon

vandaag is een andere dag

ja en niet alleen het weer

ik ga weer

naar school ook , tijdje niet geweest

zal in ieder geval tot mijn verjaardag aan het contract vast zitten

nu de sport en de sauna zijn zeker geen straf

dat ook dit overleef ik wel weer

en ja dan zal ik om 22:00 uur de nachtdienst in gaan

deze maal drie slechts

maarwel al de tweede maal sinds 1997

dat ik ze niet kon weg ruilen

voor een redelijke dienst

ach ook dat overleef ik wel weer

hjhjhj

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 


12 opmerkingen:

  1. Ha jij ook nieuwe blogjes...en wat voor.
    Toen ik de seasons doorstuurde niet uitgekeken
    Nu wel en was zeker de moeite waard.
    Ook die van greetje maar die kan je snel doorlopen hj
    Ja als de mailbox zo vol zit heb ik het geduld niet en kijk wat het is en dan esc. en doorsturen. Want ik zie ze toch wel weer et voila...genoten van deze 2 en van de sportieveling...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook hallo hj
    Weet jij dat niet dan haha
    Slapen nu...ik in ieder geval wel....sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Zo daar was ze dan eindelijk. Ja vanmorgen al even langs geweest in de g.beetjes maar verder was ik nog niet gekomen. Ritza vanmorgen naar school gebracht en zal ik straks ook weer even op gaan halen. Bij thuis komst eerst maar even met de was en strijk bezig geweest, de boel gestoft en met zus een bakkie gedaan. Dan nu eerst even een krabbel bij jullie en zo nog even de boel zuigen en doen. Jij naar de sportschool, kun je vanmiddag even een tukkie gaan doen want je mag vanavond weer aan een nachtdienst beginnen las ik. Nou je kunt de meesten steeds ruilen dus als het dan eens zo uit komt.. Het is niet anders en die paar dagen met vooruitzicht op vrije dagen moet kunnen. Gister heb je je nog lekker even uit kunnen leven in de bossen en zandpaden. Vandaag heel ander weer en ik ga ook echt vandaag niet leuk lopen wandelen met de plu op hoor. Hou het vandaag maar zo veel mogelijk binnenshuis. He Karel, jij aan de sport sinds lange tijd, zal eerst weer even op gang komen zijn. Maar goed je komt vanzelf weer in het ritme. He ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel
    Ja de slow kon iedereen hj
    Maar lesje was toch wel leuk om te zien toch?
    Zo krijg je de blogjes aangeleverd en zo zijn de planken leeg grijnzzzz
    Maar deze was wel heel makkelijk en leuke blogvulling...zo nu op de andere eens kijken naar krabbelaars. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha stop even een dag in een half uurtje dus ben ik alweer hj
    Hier is het nog droog nog maar ziet er wel allemaal grauw en grijs uit. Zo meteen oppassen onverwacht...maar vinden wij niet erg de reden is minder...De mams van vera heeft het in de rug en kan zelfs haar eigen sokken niet aan doen. Dus iemand die vera in en uit bed haalt is er nodig. Dus we gaan zo meteen die kant op... En verder zien we wel wat er nodig is...grtjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Prachtige ppsjes weer en die van greetje..schitterend!
    Ik ben erg laat.
    Een ochtend met een gaatje.Veel telefoontjes en de nodige koffieleuters.
    Maar goed..ook gezellig.
    Wat een rotweer vanmorgen.Nu gaat het wel.
    Nu snel de rest van de klusjes afmaken die zijn blijven liggen.
    Fijne middag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goodmeurning Sarelke ! Als ik wa beter ben kom ik eens beslist kijken ! Prettig weekend nu !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel
    Het viel weer mee...rugklachten en grieperig, maar wel het laatste staartje van de griep. Dus gaat weer de goede kant op. Ik even samen met vera naar de markt gewandeld. De dappere dodo wil zelf lopen dus die 100 meter duren lang dan en zeker als ze ieder blaadje onderweg even wil verkennen.
    Maar met half lopen en half dragen schoot het toch nog op...groenten en vis gehaald dus eten hadden ze vanavond. Dan nog wat fruit meegenomen. Is snel teveel met vera erbij en zonder kinderwagen...maar we hebben het gehaald..
    Was een leuke middag...groetjes fijne avond en werk ze...tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo de hele avond kaartje gelegd met de hoogzwangere...1 uur de deur uit...dus voorlopig gaan we ervan uit nog geen telefoon.
    Wens je een rustige nacht en werk ze nog ffkes...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. haha grapjas kan snel gaan...de eerste kan ook heel lang duren hj
    Jij begint maar aan het laatste stukje nacht...en wat maakt het uit we zijn toch weer de enige annwezige...en zo meteen jij alleen nog.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ben er ook weer,comp. stuk even een nieuw onderdeel erin en hupla hij doet het weer,
    ook druk met werk maar andere planning veel regen hier en had buiten werk gaat dus niet.
    jij lekker in de natuur gefietst mooi die kleine paadjes zal er ook wat afgewandeld en gefietst hebben.
    succes met je nachtdiensten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. goedemorgen karel
    kon even niet met je mee de hort op
    geen plaatjes in je pps,alleen de dames van de 4 seizoenen
    is me wat,neem ik de tijd ervoor en zijn het blanco plaatjes haha
    nou ik ben vannacht bezig geweest met proesten en mijn neus legen
    dus is het een kort nachtje geworden,jammer maar het is niet anders
    koffie is maar half lekker,maar lust nog wel eentje
    straks jes roepen,die gaat met vrienden naar een pretpark
    ja lekker laten genieten vind ik,deed zelf ook niet anders op die leeftijd
    karel wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen