dinsdag 16 oktober 2012

herfstwind



 

goeden dag beste mensen

woensdag alweer

da twee van mijn weekend

hjhjhj

gister was een goede dag voor me

sportschool en sauna deden me goed

wat te eten gehaald op weg naar huis

en oh wonder de zon was erbij

nou dan wordt je toch blij

en ging ik dus ook niet HuisHaten

maar lekker een 30 km raggen over natte bospaden

heel Hilversum in de rondte

heerlijk

maar wat zag ik er uit hihi

ik had dus geluk

met het weer

wat is geluk

?

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

 

vandaag woensdag krijg ik in de ochtend

iemand van de woningbouw de boel checken

dus doe ik wat HH moet toch thuis zijn

maar in de middag komt de zon weer

en ben ik weer weg met de bike

en zal de herfstwind door mijn manen laten waaien

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

17 opmerkingen:

  1. Ha krijg nu hier hetzelfde als bij ollie...een traag lopende site...
    Die eerst zwart kleurt en dan tevoorschijn komt.
    Maar het begint ergens op te lijken en de groene rand is weg van je banner dat past in ieder geval hier beter.
    De ppsjes zijn leuk en de tekst van de bovenste...je komt je geluk tegen of loopt het voorbij...of zoiets. Nu ik grijp die met beide handen vast hoor...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee ik volg je op de voet grijnzzzzzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat die traag lopende site betreft....probeer Firefox eens ipv IE
    Dat kan wellicht helpen.
    ***************
    Maar jij met je lange manen Kaèrel...mag ik er 'ns 'n keer flink doorheen raggen ? hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Ja jou tweede dag van je vrije weekend en wat heb je het er druk mee hihih. Ja vandaag kun je je tijd dat je moet wachten even nuttig maken door te stoffen en zo.. Heb je vanmiddag weer lekker vrij. Ja je zal gister wel onder de modder thuis zijn gekomen dat wil wel als je bos en zandpaden opzoekt... Ik ga zo ook de dag beginnen en ga je een hele fijne woensdag wensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goodmeurning sarelke ! Doe maar een goede regenvest aan hoor ! en je pps'en maf !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oef met mijn Westvlaams , maf heeft geen enkele betekenis met slecht ! Maf zeggen we iets vreemds in de grappige zin , of overweldigend of vreemd ! Soms vergeet ik het dat sommige woorden een andere betekenis heeft !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedemorgen karel
    haha de herfstwind door je haren??? tocht het dan zo bij jou in de douche???
    ja ik ook aan het HH,maar eerst de babykamer afmaken
    nog 2 schroeven in het bedje en klaar is fonnie
    dan de op maat gemaakte gordijnen nog even ophangen
    zus belt ,gaat naar sneek,ikke even niet mee
    ben al te lang blijven zitten en word stijf,dus zal aan de slag
    karel wens je een fijne fietstocht straks
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Wat ik je blogger maf..hihi.
    Erg druk en slecht te lezen.
    Jij met de wind door je wilde haren de bos en hei van het Gooi onveilig maken met je bike.Zonder E..
    Mooie ppsjes.De bovenste van lidia lijkt wel een beetje op mijn blogje.
    Ben je door de keuring gekomen?
    Geen weed plantages bij je ontdekt..hihi.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee hoor je blogger is niet maf.Maar je banner zie ik twee keer.Hier naast me en boven.
    Leuk dat maf weer een heel andere betekenis heeft in het Vlaams.
    Veel plezier vanmiddag en hier is het inmiddels ook droog.
    Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha je hebt hem gevonden
    Nu nog op niet mee scrollen zetten hihi
    Ja nu blijf ik zeggen wat ik er niet goed aan vind hj
    En de traagheid lag aan je blogger hoor is nu helemaal weg...
    En zelfs je ppsje in de bovenhoek...zal ik nog eens op klikken dan grijnzzzz
    En ja ik kan volgen wat ik wil maar als jij niet reageerd houd het op whahahaha....mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha smoesjes...blijkbaar toch wel de foto gevonden...
    Dus weer lekker ff je eigen moe gemaakt.
    Kan je er weer tegen en nu zit het in je machine voor de volgende ronde. Smakelijk en fijne rustige avond dan maar grijnzzzzzz...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Druktemaker.
    Ik moet tussen de blaadjes de reacties lezen..hihi.
    Maar jij bent je energie weer kwijt.Lekker crossen .Je hebt wel een stevig maaltje verdient.
    Ik ga ook de keuken in.Smakelijk voor straks en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is een weetje...
    Ontwerp...dan achtergrond en dan vinkje bij pagina meebewegen weghalen. opslaan en klaar!
    Nu wij gaan nog eten...
    Ha de ppsjesmaker...ik ben bezig met filmpjes.
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha dacht dat ik al een reactie gegeven had...spam of niet geplaatst hj
    Maar achtergrond nog hetzelfde...moet toch echt op de manier die ik al zei. Maar je krijgt het vast wel in orde toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ja ik heb dat zelf toch ook...pffttt
    Kan dat niet uitstaan...dat het niet werkt en zou daarmee bezig bijven tot het goed zou staan...maja daar verschillen we in hj
    Ben benieuwd naar je fietscapriolen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha deherfst gaat ook weer voorbij haha...jou manier om niet te hoeven zoeken.
    Nee denk dat je het opslaan niet goed doet...hj
    Hoe dan ook iets anders kan ik niet bedenken.
    Je pps ga je vast plaatsen dus zie het dan...bankhangze!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die bank blijft trekken hj
    tja wat moeten we hier nog op zeggen...dat er iemand eigenwijs is ???
    Wie dat mag jezelf invullen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen