woensdag 17 oktober 2012

herfst - bederf - nieuw leven - adem




 

goeden dag beste mensen

zo zeg was me dat een lekker weekend

hahaha

ik hoop ook U had fijne dagen

ook vandaag weer lekker wezen crossen

door de bossen

redelijk weer in de middag

maar nog steeds een modderbende hoor

de kleren draaien in de machine de schoentjes zijn weer schoon

nu het fietsie nog

ik kan wel zeggen dat ik deze dagen

genoot van de herfst

nu heb ik een pps die heet de herfst komt er aan

maar ik wil hem U toch laten zien

ondanks dat de herfst aldaar is

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

herfst

het lijkt of alles afsterft

en wie weet is dat ook wel zo

we weten dat het ook nieuw leven brengt

en dat ademt net als U en ik

de herfst tot nu toe

deed mijn adem goed

laat leven al wat ademt

zo heet deze prachtige pps

doe als ik en geniet er van

U hoeft geen fan te zijn van de zanger

de tekst vind ik wel goed

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

14 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Nou de ppsjes zal ik straks even bekijken maar nu eerst even snel een krabbel. Jij ook al helemaal in de herfst op het blog, ik heb het er even af gehaalt, heb er al een paar weken herfst op. Jou weekend zit er weer op, die van ons zit er aan te komen en ook een weekje wat rustiger aan want de herfstvakantie staat voor de deur. Maar vandaag eerst nog even aan de slag, eerst bij Marten en als ik thuis kom zie ik wel weer, zal wel niet veel meer gebueren andien dus hou het vandaag ook wat rustiger. He Karel mijn snelle bakkie is op ik ga eerst even de dag beginnen... afwasje, beestjes en de bedden. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    hier iedereen weer wakker,zelfs de konijntjes
    jessica zo naar de bus,zal ritza er wel treffen denk ik
    ik marten zijn was gevouwen en staat klaar voor kobie
    breng ik zo wel even bij haar
    ik hou vandaag zoveel mogelijk vrij,gisteren genoeg gedaan
    lekker rustig de donderdag door
    jij een pracht weekend gehad,nou zo hoort het ook
    dus een baggerbende om door te fietsen,echt crossen dus
    karel wens je een fijne donderdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel,
    Een pracht van een pps.
    Het wordt nog meer genieten van de herfst,meer dan 20 graden.
    Maar eerst gefeliciteerd met ons blogneefje,Daan.
    Een flinke jongen.
    Leuk hè...ik neem er een exta bakkie op..proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De ppsjes openen zich zonder problemen.
    Jammer als ze het niet kunnen zien,het zijn mooie.
    Ik was vroeg wakker omdat ik vroeg naar bed ging.
    Ik was echt beroerd na het prikkie maar met twee molletjes en een goede nachtrust ben ik weer fris en fruitig.
    Ook ik zag de link niet maar ik was op dashboard en zag het mooie nieuws daar.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Ik heb je pps even bekeken, mooi met al die herfst kleuren, geeft toch weer iets vrolijks aan dit jaargetijde al zijn hier nog veel bomen groen. Moet allemaal nog komen maar ja als het weer weer opwarmt kan dat nog wel even gaan duren. Maar de bladeren gaan nu zo langzamerhand wel vallen.. Rob de Nijs mag ik ook wel horen maar niet al zijn nummers vind ik goed.. Moet er ook net zin in hebben om daar naar te luisteren. Jij weer naar je werk ik mijn werk bijna aan kant. Bij Marten alles weer klaar en hier alleen nog even de was en verder doe ik vandaag maar rustig aan. We zouden mooi weer krijgen vandaag maar het ziet er hier nog niet naar uit, het is nog druilerig en nat. We wachten het maar af. He werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu dat was het dus...na de chat een belletje en wij dus de auto in en weg haha...ja dus niet meer langs geweest. En ja toen moest bij thuiskomst blogje veranderd worden hihi...en na een halve nacht zit ik hier nu toch fris de reacties te lezen. Wist wel dat ik wat moest plaatsen...haha en deze muts was vergeten fototoestel in de tas te stoppen...pffttt
    Maar komt vast goed...grtjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha jij had een vooruitziende blik met je nieuw leven in de titel hj...Die van Rob is een mooie...en zeker mooi gemaakt.
    Tja en dan je modderschoenen en fiets haha
    Leuk gedaan kareltje...en was het nu de ieuwe ecobrug of een nieuwe crosbaan?
    Mzl...ik zit op een blauwe wolk hj

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goodmeurning Sarelke ! de mooie PPs 'en en de mooie nieuwe lay out hebben mijn humeur wat opgekrikt ! Vandaag wordt een van de zwartste dagen uit mijn carrière , alles liep mis vandaag !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ongeluksdagje bij de ollie?
    Ziet morgen er vast beter uit...en hier is er rust tot we weer mogen hihi
    Ja als het lukt zijn we vanavond weer bij de kleine man...
    Dochters zijn er vanmiddag en als albert op tijd thuis is wij weer. Die mocht op de werkmannen gaan letten in het huis van de nieuwe ouders. Komt vandaag een nieuwe ketel en kan maar klaar zijn als de mams thuis komt...maar nu moet ie toch opschieten anders val ik nog van de blauwe wolk...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha karel,
    Ik weet niet of ik de keuken in ga.
    Neil komt laat thuis dus ik denk aan de surinamer voor roti en moski meti.
    2 minuten lopen en ik heb een warme maaltijd voor twee.
    Jij ook smakelijk en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mistery opgelost...ik had mijn virusscanner draaien want er was wat mis gegaan...dus overnieuw geinstalleerd en alles werkt weer hj
    Dus lag bij mij...nu geen probleem meer...
    Een voordeel we kunnen nu op 3 tegelijk passen en blijft de rest vrij grijnzzzz
    Nee zal wel mee vallen en ook hier alleen als het nodig is...niet vast. Fijne avond...en we gaan morgen.
    Manlief kapot/moe en is vanavond al druk...dus morgen weer.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee geen virus maar ik had wat geinstalleerd en dat werkte niet goed, dus verwijderd maar had intussen mijn hele virus scanner overhoop gehaald.
    Dus maar weer overnieuw en ja dan weet je het wel dan loopt alles in de soep hj'
    De rammelaar....trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 3 dingen tegelijk gaat niet zo goed hj
    Maar blogje staat ingepland, dus kan gerust de hele dag de hort op grijnzzzz
    Knuffelen...en hopelijk zijn we alleen...zou ook wel ffkes fijn zijn. Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wa hedde me nou toch meej oew blog uitgespookt ??
    Ik ken 't haast nie lezen die gele letterkes :-)))

    BeantwoordenVerwijderen