zaterdag 6 oktober 2012

geniet




goeden dag beste mensen

zo luitjes het weekend is daar

en ik krijg het zwaar

dat is de zaterdag maar

dan doe ik mede omdat ik wat weg was

ff wat meer aan het HH

voor U heb ik een wandeling in petto

door de mooie stad

 Photobucket

zondag wil ik zelf aan de wandel

of wie weet pak ik toch de fiets

 Photobucket

nee ik ga niet zo ver hoor

blijf in mijn eigen mooie omgeving

en wie weet ontmoet

ik zomaar een vreemde

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

 

wat U ook doet en of onderneemt

geniet er van

en van het weekend

liefs



Karel

 


 

 

38 opmerkingen:

  1. Toevallig vandaag een van de piramiden naar ko en jullie gestuurd. Wat zijn ze mooi hè.
    Dan het park...prachtig om te zien.
    En ja dan die van greetje weer zo veelzeggend en je weet nooit wie je tegenkomt.
    In ieder geval wens ik je een fijn weekend.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie fotos echt voor de vrije dagen lekker genieten van het natuurlijke schoon
    ga dit wekend ook even rust nemen,hard gewerkt de laatste tijd
    wens je een prettig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Onder het genot van een bakkie door Brugge gewandeld.Prachtig zijn dit soort filmpjes.Daarna door naar USA en het prachtige park bewonderd.
    Greetje is altijd goed.
    Je foto ontvangen van de brand,niks ernstig toch!
    Jij een vrij weekend,Lekker,kan je weer bijtanken.Morgen belooft een mooie dag te worden.
    Maar hopen dat Ko goed geslapen heeft.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    hihi wandelen zonder zere voeten te krijgen,heerlijk
    zo zie je maar weer,de herfst kleurt toch maar mooi rood hihi
    hier ook weer nat,heb net het oud papier buiten gezet,nou pluutje mocht wel mee
    zei het al he,dat word HH vandaag,ja stof komt ook als je er niet bent
    ik hou me gewoon rustig vandaag,zie wel wat ik wel of niet doe
    ja waspoeder gaat klonteren in de wasmachien omdat er papier inzit
    heeft eens een rioloog mij vertelt toen ik weer eens verstopping had
    vloeibaar is al opgelost,dus geen klonten
    en het is waar hoor,sinds ik op vloeibaar was overgestapt geen verstopping meer gehad
    dus hier geen poeder meer,maar vloeibaar wasmiddel
    komt ook omdat wij steeds minder kookwassen draaien
    karel ga je een fijn vrij weekend wensen
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Dus gister ene brandje in de tunnel.. Hebben ze het vast koud gehad en een vuurtje gemaakt hihihi. Geintje. Koud is het niet echt maar wel nat, ook hier. Maar goed ik maak me vandaag niet druk en zie wel wat de dag komt brengen. Gister morgen hier de boel al weer even goed kunnen doen dus ik ben wel tevreden. Straks samen met Ritza even ene cake bakken en verder zien we wel. Milli komt niet thuis vandaag, die moet spuiten... ja zo nu en dan is dat zo en is niet anders. Ik heb heerlijk geslapen en weer helemaal van de schrik bekomen. Jij vandaag even je hh klusjes doen en tussendoor even via de p.c naar het volgende klusje.. Ik ga straks even kijken wat je allemaal verstopt hebt en wens je nu eerst een hele fijne zaterdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Hier de boel bijna op orde,de was draait,het bed is schoon en neil is wakker.Die heeft riant uitgeslapen.
    De zon schijnt dus even de boodschappen doen.Koud is het niet.
    O ja..werkt je cam niet meer?Ik kon niet kijken of je echt met je HH bezig bent...hihi..controle.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Co mag weer gluren...had ik niet aan gedacht hihi
    Wat zal ze dat gemist hebben !!!
    Al werkt ie weer niet goed...
    Nu een loopneus...
    Ja is me wat...ze hebben me gelijk te pakken.
    Maar weer een lesje geleerd, iets aan als je naar buiten loopt...en zeker na hard zwoegen. Zo meteen gaan de kasten eraan hihi maar dan de binnenkant...en modderen we verder.
    Wachtend op een telefoontje pffttt...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nu het gaat op en af...dan wel dan weer niet.
    En wat dat is ???
    Oja smakelijk hihi, dat dan weer wel gezien.
    Heb jij ook last van nestdrang? grijnzzzz
    Ha co vond het filmpje leuker dan de tekst...ik ook dus maar verstopt onder de titel.
    En zie je mij nooit zitten met de bezem dan...ik wacht (bijna) altijd.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel, via Brugge en het Yellow Park hier belandt.. Mooi park is dat hoor, van alles en nog wat aan natuur daar. Vind de watervallen altijd zo mooi. Jij ook klaar met bezemen en zo.. Ik heb de klusjes geklaart welke even gedaan moesten worden en eten gehaalt en vanmiddag verder vrij. Het zonnetje is er bij dus het is lekker opgeklaart en kan het weer allemaal een beetje opdrogen. Hier staat inmiddels een cake in de oven, heeft Ritza gemaakt en ik alleen de oven even voorverwarmt zodat alles klaar stond. Nu wachten tot ie klaar is, komt zus ook even proeven, want we hebben weer een nieuwe.. Moet even getest worden natuurlijk. De politie belde net nog, hoe het ging en zo en of hij de gegevens van mij door mocht geven aan het mannetje want die wilde contact met me opnemen. Met de beste man ook alles goed.. De politie vroeg nog of er verder nog schade was maar niet dus en zei ook, heb verder ook nergens bij opgezeten, ben alleen aan het tollen geweest. Dus nu maar zien wanneer het mannetje belt of weet ik niet wat.. Ik zie het wel. He Karel ik ga verder, wij horen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Ik heb niet gewandeld ,nee probleem nog niet opgelost .Ff het mannetje laten kijken die weet toch meer dan ik.Het is hier alweer mooi zonnig Herfstweer,nu hopen morgen ook kunnen we lekker de bossen in .Fijn weekend
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lachen hoor als jij poetst dan is gelijk de inrichting anders...je zou denken als het goed staat is het goed. Och deed ik met mijn kamertje thuis ook...anders zag ik niet dat ik het gepoetst had. Maar dat was eens whahahaha
    Nee nu ben ik tevreden met hoe het staat en op een paar losse dingen na blijft het zo.
    Ja het filmpje kwam later dan de tekst hihi
    Dus toch maar erbij gezet...mzl en mak an hè...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel,
    Ik kan weer bij je op visite maar wat een rommel maak je..hihi.Je hele huiskamer staat op zijn kop.Je hebt het er maar druk mee.
    Doeii..karelkatertje..

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha zit ik alweer in de spam???
    Raak ze allemaal kwijt hihi
    Zo dat doe jij sneller dan ik want ben nog niet op de helft....pfftttt
    Maar volgende week verder...doe nu de laden nog en dan stop ik ermee...
    Smakelijk en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo laden klaar en draaikast met pannen. Nu alles op zijn plek na het afpoetsen en ik stop ermee..eerst maar eens eten. Maar als je denkt dat ik de keuken weer smerig ga maken heb je het mis hihi
    hier wordt het een afhalertje...
    En zat ik in de spam want ik mis er eentje...
    Of was die op wp whahahaha je bent vandaag ook zo aanwezig...moeten we weer aan wennen. blogje op me stekkie niet vergeten hè...whahahaha
    Dat wordt wat straks met de nieuwe site...maar die moet eerst nog vorm krijgen.
    Mzl en eet ze met smaakjes...hoe laat is het klaar scheelt een afhalertje...doe ik de afwas wel! Doeiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Karel,
    Jij bent nuttig bezig geweest en alvast winterklaar.
    Morgen mooi weer dus als er niks tussen komt ,lekker een eindje fietsen.
    Nu aan de kokkerel,een beetje Duits,aardappelkoeken maar wel met een stukje vlees en groente.
    Smakelijk voor straks en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Niks pizza haha een lekkere hap...denk ik altijd maar als we dan friet aan het eten zijn denk ik wat is er nu zo lekker aan haha niet dus. Maar vult wel en morgen maar weer aan de kokkerel. Al wordt het hollandse pot...gehaktballen et bloemkool en piepers. Maar zo meteen de vette hap haha
    Kan je nagaan hoe moe ik ervan wordt pffttt
    En dan heb ik het nog niet over A die begint te vragen moet dat ook al? Grijnzzzzzzzzz
    Ja alles moet...maar bijna klaar. De kamer nog, de lampen en de vloer...
    Maar dat is een aardige 60 m2 en lampen zijn er ook heel wat.
    Volgende week...fijne avond de frietjes zijn er whahahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Doe nooit aan de grote schoonmaak en een keer alles moet van mij zo tussendoor...en dat was NU whahahaha...
    Weet je als het klaar is ben je blij en blij ben ik nu al.
    Morgen weer rustdag en komende week zien we wel hoe het gaat lopen. In ieder geval een paar verjaardagen...dus denk dat het HH even stil ligt.
    Maar geeft niet ik ben tevreden...fijne avond
    Frietjes smaakten goed hj

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Tja die vaat had ik voor een bordje eten willen doen maar jij reageerde er niet op.
    Nu dat bijhouden is er hier de hele zomer bij ingeschoten en ja dan moet je wel weer een keer. Hou het ook rustig vanavond haha ben nu al moe...pffttt
    Maar een bakkie en ff douchen, de bank op en ben weer als nieuw.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt zei al tegen ollie je bent me voor...en ach dan is mijn stekkie goed, komen er niet zoveel whahahaha
      En jullie komen wel meer dubbele tegen.
      Doei

      Verwijderen
    2. En bij jou zit er een nachtdienst aan te komen...:)

      Verwijderen
  19. Zo langzamerhand wordt het een onderonsje hihi
    6 reacties terug laatste regel grijnzzzz
    Ben ff weg...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja heb geen inspraak, moet het ook nemen zo het komt...
    Maar waar het hart vol van zit...vul maar in haha
    Dus je had het wel gelezen of nu pas nadat ik er op gewezen heb hj
    De telefoon blijft maar rinkelen...verjaardag s'middags...weer rinkel...kunnen er veel niet dus toch s'avonds. Nu wij passen onze tijd aan wanneer het ons uitkomt haha
    Kan/wil nu bij voorbaat niks toezeggen.
    Lekker rustig hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. leuk om hier even alle reacties te lezen,poetsende omas en geen zin meer om te koken Ha ha,en jij al poetsend en eten kokent en de vaat al aan kant,ZOEK DE VERSCHILLEN,Ha ha
    prettige avond en slaap ze morgen weer een dag.
    en ik, doe mak an.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Tuurlijk gaat dat voor alles...haha
    Lukas denkt dat jij harder werkt dan wij grijnzzzz
    Zal hem eens snel uit de droom helpen....oja mogge karel
    Maak er een fijne wandeling van...als je je bed uit kan komen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. goedemorgen karel
    en lekker uitgeslapen op je vrije zondag???
    ikke een uurtje meer gepakt,het lag nog zo lekker
    vandaag duik ik even mijn kasten in,opruimen en de zomer inpakken
    komen de winterspullen weer vooraan te liggen
    hihi kom je ook weer dingen tegen waarvan je zegt ,,o ja,,die heb ik ook nog
    gelijk de sopdoek over de lege planken,heb ik de najaarsschoonmaak ook weer gehad
    NEE ik hang mijn hebben en houden echt niet buiten op de lijn
    dat is goed voor die herrinneringen van uit mijn jeugt
    jij je HH weer op orde,dus vandaag aan de wandel of op de fiets
    ik blijf in de ruststand,is me gisteren goed bevallen
    lekker in alle rust wat dingen doen
    karel wens je een hele fijne en relaxte zondag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer op. Ja ik ook hoor maar wel lekker eerst uit geslapen vanmorgen. Ja morgen gaat de wekker weer en moeten we weer vroeg. Maar vandaag nog maar even genieten van de vrije zondag en het mooie weer. Jij gaat straks aan de wandel, nou wie weet wij vanmiddag ook wel even want het is mooi weer en een rondje strand kan altijd wel even. Ik zie het wel, Ritza moet ook nog leren vandaag. Heeft morgen op twee vakken een SO. Zo eerst de dag maar even gaan beginnen en dan zien we wel weer. Ik zou zeggen, een hele zonnige zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha karel...je zei ik slaap tot dinsdag dus dacht die tukt door haha
    Maar nee het weer en de buitenlucht trekt dus jij aan de wandel en nog niet zo weinig ook. Doen wij je niet na....als we al gaan wandelen dan is het even de bossen in en op zoek naar leuke hebbedingen voor op een schaal...herfstversieringen.
    Vandaag is het voor ons rustdag na toch wel een drukke week.
    Komende week is het heel anders...maar mag ook wel. Genoeg gedaan de afgelopen weken.
    fijne zondag en wandel ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha niks zo veranderlijk dan een mens haha
    Vergeten dat broertjes was zou komen...dus de machine draait en wij nu ff naar buiten.
    Wat is het lekker weer zeg...Co nog niet vernomen dus die zal wel op de E-bike zitten.
    Die 6 km ga jij dus wat langer maken?
    Wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Speklappen kunnen zo ook wel de pan in hihi
    Vet genoeg en bakt beter ook nog grijnzzzz
    Dus een pps gemaakt van je eigen foto's...ben benieuwd...had er anders weer genoeg gestuurd hoor.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ha Karel,
    Hier ben ik dan na een heerlijke dag.
    We zouden eerst fietsen maar toch besloten voor een boswandeling.
    Met de auto naar bos en hei en daar gewandeld.
    Het was super weer met prachtige wolken en veel zon.
    Jij eet speklapjes..lekker,zeker als ze knapperig gebakken zijn.
    Smakelijk en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha ik zou ze zonder olie in de pan doen...antiaanbaklaag...en smullen haha
    Jij maakt het spannend eten op en nu aan de kokkerel.
    Doe ik toch echt andersom...en nu ga ik beginnen ook...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Aha je bent in de voorzorg...jeetje met de buik vol en dan eten koken zou niks voor mij zijn. Je was al vroeg met je diner for one...
    Nu soms heb ik zelfs al genoeg aan alleen de lucht van het koken.
    Vries je de stampot in of hoe doe je dat?
    Nu op naar een rustige avond...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nu de wasmachine draait alweer of nog steeds de zolder hangt al bijna vol hihi
    Maja daar kan het blijven tot ik tussendoor de strijkplank weet te vinden.
    Geniet je avond en ja dat moet lukken. Maar ik zou het invriezen haha...per portie eruit en de pan of magnetron in. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  32. sttt als jij het over blazen hebt denk ik aan de stoel bij de tandarts, en dat is morgen vroeg genoeg...alhoewel ik een uurtje eerder mag...grrrr
    Kan niet zeggen dat ik me erop verheug...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een uur is een uur hoor en dat is wat ze ervoor uit hebben getrokken...pfftttt
    Ga eens kijken of ik ze aan kan steken met mijn verkoudheid hihi
    Zo en nu nieuw blogje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Zie je het al voor je...nee krant lezen kan dan niet, was het maar waar.
    Ze gaan een kies opbouwen, stuk vanaf en ja dat moet gerepareerd worden pffttt
    Och overleef ik vast wel...toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Nee soms breken die vanzelf af...maar vanzelf weer repareren wil nog niet zo goed lukken. En nee was niet laat...kinderen gaan overdag naar de speeltuin.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen