vrijdag 19 oktober 2012

geniet het weekend en het mooie weer

 

goeden dag beste mensen

gister ook zo genoten van de zomer

in oktober

ik op het werk wel , heerlijk weer was het

en mag van mij de hele winter blijven


Photobucket




over winter gesproken

 de 28ste van deze maand gaat ons

winterrooster in

en dat brengt voor mij en anderen die liefst

en altijd ook wel deden , alleen late diensten liepen

grote veranderingen te weeg

zo begin ik die eerste week met dagdiensten

gevolgd door het weekend nachtdiensten

was het echt decennia probleemloos ruilen

door o.a het wegvallen van twee collega's

en minder werk aanbod in de avonden zit dat er dus minder in

ja en wat hebben wij daar mee

karel

nu dat zal U op den duur wel gaan merken

hihihi



maar wacht nu dit weekend

mooi weer nog

dus ik zou zeggen geniet ervan

ikzelf zo U weet zou zijn gaan wandelen

of fietsen

zit er ff niet in

morgen MOET ik echt wat aanvullingen doen

wou gister ochtend de koffie bus bijvullen

dus ik hoogrijken in het kastje van alles

maar geen koffie meer

pppfffttt

net genoeg voor 3 bakkies

dus op weg naar het werk een pak gehaald

stel je voor morgen geen koffie

pppffftt

maar zo zijn er meer zaken

als keuken en wc papier

aardappels en weet ik wat niet

waar velen van U geen moeite hebben

maar ik doodeenvoudig achter kom als het al bijna te laat is

zo en nu stop met deze flauwekul

genieten zou ik zeggen

zet er nog 2 neer van/over de herfst

en dan kijk ik uit naar het voorjaar

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken



maar ook uitkijken met dat vuur

en de gordijnen

ach het is simpel

wat U ook doet

doe het goed

fijn weekend

liefs



Karel

 


 

 

24 opmerkingen:

  1. IKKE...hj
    Och deze zijn weer leuk hoor...had alleen een heel andere verwacht in je vorige blogje.
    Klaag toch niet zo snel...vind de meeste wel leuk om(weer) te zien.
    De zusjes zijn de weg kwijt volgens mij hihi
    Wat zijn ze stil...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel,
    Eerst genoten van de ppsjes.De onderste is bijzonder mooi.
    Jeetje..een hele verandering voor jou als je diensten niet meer kunt ruilen.Wel jammer,hè.Dagdiensten ben je geen liefhebber van,toch..
    Geen koffie in de ochtend..das pas erg..hahaha.
    Proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Hihihi nee de zusjes zijn niet kwaijt hoor maar gister iets drukker gehad dan verwacht en ja dan komt het er even niet van om te krabbelen. Zus is eerder opgehaalt dan verwacht en ja die heeft ook geen tijd meer gehad om even te krabbelen. Je leest het allemaal wel. Jij al vooruitzichten naar het voorjaar, ja kan me voorstellen dat je de winter wel even over wilt slaan met deze diensten.. Maar goed dat komt ook wel weer goed en als je straks eenmaal in het ritme zit.... Maar eerst nog maar even de herfst hoor het gaat al snel genoeg alemaal. He Karel ik kom later nog even terug en ga dan even je ppsjes bekijken. Voor nu vast een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    De koffie is op,de stofzuiger mag weer uitrusten.
    Het begon een beetje te miezeren toen ik de ramen buiten wilde lappen.
    Het is wel warm buiten.
    Haha..leuk om te freubelen ik gebruik heel vaak mijn katten.
    Dat kan geen kwaad.Maar persoonlijke freubels verstuur ik niet op het internet.
    Groetjes en mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Ouwe dwaas hoe kom je erop en dan ook nog van jezelf zeggen hj
    Nu het is wachten op het telefoontje dat ze weg mag...eerst bloedprikken en de uitslag daarvan afwachten en dan groen licht...al was het om de geleige kleur van manneke...dus ff afwachten. Och zijn we gewend...zeker de laatste weken.
    Bij Vera nieuwe foto's geplaatst...want ja dat is ook een kleinkind hihi...Volgende keer hoop ik die van Daan ook aan te kunnen vullen...maar stick gaat vanaf nu gewoon iedere keer mee haha...mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bedoel van mij of kleindochter.
    Poezen worden toch niet herkend..hihi.
    Dus die slinger ik steeds het internet op.
    Ik ga zo aan de wandel.
    Werk ze.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu ik weet als de beste hoe een dag helemaal anders kan gaan lopen dan de planning was hihi
    Zo ook vandaag weer..wel naar huis niet naar huis maar net het telefoontje over half uur mogen ze weg. Ze hebben bloed geprikt en de uitslag was goed...dus op naar huis. (daan was een beetje geel)
    Snel maar denk dat het goed is want met het eten wil het nog niet zo goed dus een op een met de kraamverzorgster zal wel rust geven. Zou het jammer vinden dat het zo in het zkh verpest wordt...door druk doenerij...
    En ja weet jij wel wat wij vandaag gaan doen...wil dochter graag...ander bezoek heeft ze afgezegd en ons gevraagd...heerlijk hè. We gaan ervoor zorgen dat ze tot rust komt...en de bv op gang. Genoeg tips om dat goed op gang te krijgen...nu verder en dan de auto weer in. Groetjes en fijne dag...joepie Daan mag mee naar huis!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Borstvoeding hihi
      Maar ook dat begint goed op gang te komen nu...mzl

      Verwijderen
  8. Hihi lees net hierboven Nellie .
    Helemaal blij dat Daan mee naar huis mag .
    Goedemiddag Karel.
    Wat heb je weer mooie PPSjes geplaatst.
    De warme kleuren van de herfst zijn toch ook prachtig vind je ook niet ?
    De onderste met al die spreuken over de winter vind ik ook heel leuk .
    Las ook dat er bij jou op het werk veel gaat veranderen .
    Volgens mij vind je dag diensten toch niet prettig ?
    Nou hoop maar voor je dat het een beetje goed komt .
    Verder wens ik je een mooie zaterdag en liefs vna mij .
    Ineke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niks gaat vanzelf hihi en alles nieuw voor de mams.
    Nu ik heb tips genoeg dus dat bedoel ik met helpen...
    Zou het zo fijn vinden dat het goed gaat lopen allemaal.
    Letterlijk en figuurlijk haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha dat zal wel meer gebeuren maar wachten is altijd vervelend...duurt de tijd zolang.
    We gaan vanavond weer ffkes kijken...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die fijne avond gaat lukken hoor want we staan op het punt om naar Daan te gaan...en de paps en mams natuurlijk hj
    Eens kijken hoe het gaat...met al de emoties...stick mee en eens kijken wat we kunnen scoren grijnzzzz
    Grtjes en mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha stick staat vol...nu mag ik ze nog sorteren wantr alles op een hoop...morgen weer een leuke dag want dan gaan marijn en pap en mams...en daarna komen ze hier of tussendoor al marijn hier afzetten als het te druk wordt voor de kraamvrouw/moeder.
    En dan in de avond eten we samen en verder zien we wel hoe het loopt. Was vanavond leuk om alleen met hen te zijn...eindelijk wat bij kunnen praten over alles en dat was hard nodig. Trusten en slaap lekker want je reageert niet meer dus zal wel slapen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Nee ben gister niet meer langs geweest voor een tweede krabbel. Gewoonweg even gene tijd gehad want Ritza en ik hebben het samen even druk gehad met andere dingen. Het was een heerlijke en relaxte dag zo. Alles op ons gemakkie en dus ook alles wat later. Jij was weer naar je werk en dat zal vandaag niet anders zijn denk ik. Wij houden het vandaag ook gewoon rustig en zien wel hoe en wat. Straks eerst de dag maar even rustig aan beginnen. He Karel ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mogge Karel,
    Ik had ook een vreemde drukke dag gisteren.Er kwam van alles op mijn pad maar wel gezellig.
    Kijken wat de dag vandaag brengt.
    Maar eerst wakker worden met een bakkie en dan neil uit het bed smijten.
    Alvast proost en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. OOO..wat een genot op je blogger te zijn.
    Alles weer duidelijk te lezen,die andere lay-out wat te druk en met die gele lettertjes moeilijk te lezen.
    Houden zo..niks meer aan doen..hahaha.
    Ik heb net naar de marathon van A'dam gekeken en voor ze geklapt.
    Pffff..wat zijn ze snel.Ze hadden het zwaar, er stond toch een flinke wind.
    Geen kermis voor mij,hihi..ik word altijd misselijk.
    Werkze.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha die Karel. Jij al weer op je werk en ik hier even aan het ompielen. net even een was op de hang en moet er nog twee vouwen en opruimen, dan zo de zuiger nog even over de vloer, en dan is het wachten op de familie. Ja Fon had al even een belletje gedaan, tussen half 3 3n 3 kunnen we ze verwachten. Hier vanmorgen alles even op een slakkengangetje en bij zus de konijntjes even eten gegeven. Was laat in de kleren en heb eerst even lekker heet gedouchet. Nee een wandeling zit er niet in vandaag, misschien morgen en wie weet wil Ritza dan wel even mee. we zien het wel. He ik ga weer, moet de boel wel aan kant voor de leuters komen. Werkse

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hahaha..ik heb meer dan een frisse neus gehaald.
    De lopertjes toe gejuicht en aangemoedigd.
    Het was fris buiten.
    Heerlijk rustig hier..super !
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mogge karel
    Ha ja voor mij is het nu morgen...pas laat thuis zoals je gezien hebt haha..ja dacht al zoiets maar je bleef wel erg lang online staan dus dacht die heeft het niet gezien hihi
    Nu je bent alweer aan het freubelen.
    Nu ik vond die achtergrond wel heel leuk maar je blog had een achtergrond moeten hebben dan waren de gele lettertjes ook opgelost.
    Maar wat nieuws is ook leuk haha en dat allemaal door de banners hihi...Nu vandaag ben ik zeker braaf want marijn komt zo meteen grijnzzzz...dus ga ik braaf met hem spelen en eten koken voor het gezin...vandaag even geen Daan. Fijne werkdag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ja iedereen is er al voor de zoveelste keer en ik net rond 1 achter de rug hihi
    Maar komt wel en overal staan nieuwe dus genoeg voor jullie haha
    Ja moest het even wat omgooien door blogje daan tussendoor en had ze al allemaal klaar staan...dus een makkie.
    Jij alweer richting spl...wij een rustige zondag op het speelkleed grijnzzzz...je zou bijna weer kind worden.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Denk dat hij heel lief is want ze zijn hem nog niet komen brengen...dus denk zo meteen de hele fam over de vloer. Ook leuk haha...dus wat hij wil eten weten we nog niet maar deze keer geen inspraak en eten wat de pot schaft...
    en ja alles om je bezoekers tevreden te houden hj
    Smakelijk en fijne avond...jij gaat maar bij Rian eten...toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nu mijn vrije tijd zit erop voor nu, maar altijd nog beter dan bij jou...werk ze en vanavond als ze weer weg zijn, ben ik er wel weer hj...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Karel,
    Ik heb een lekker rustig middagje achter de rug.Blaasvoetbal spelen in mijn uppie..hihi..dan heeft niemand last van spuug op het spel..jakkes,wat een vies spel was dat.
    Nu een hapje eten zonder mee-eters..hahaha..ze koken zelf maar.
    Fijne avond en hopelijk wat rustiger voor je.
    Smakelijk.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zei toch de vrije tijd zit erop...maar mailbox legen is vrije tijd hoor hj
    En moet toch zorgen dat jij wat te doen hebt bij thuiskomst. Je zou je anders maar vervelen toch?
    Boemel ze...

    BeantwoordenVerwijderen