maandag 1 oktober 2012

ff mak an met me

goeden dag beste mensen

en daar is ie weer

en ja hoor weinig tijd en maar

druk druk druk

na een paar fijne dagen

met gelukkig schitterend weer

leuke fiets ritjes

en gemoedelijk avonden

gister avond weer thuis gekomen

en zit dus ff de reacties te lezen

en een krabbel terug te brengen

ondertussen draait er al een was

ja het HH is er ook gelijk weer hihi

de komende dagen om om 12 en 11 uur met de trein

naar het werk weer

zal mijn best doen om iets over de

fijne dagen te laten horen

nu maar ff wat anders

 Photobucket

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

29 opmerkingen:

  1. Ohohhhh was je gisteravond al terug en dan nu pas krabbelen hj
    Zo wat een luxe een echte BMW
    Altijd al geweten dat die eigenwijs zijn...
    Mooie plaatjes en denk dat de poes mijn hond na gaat doen...oefenen met het worstje.
    En ja was opgevallen maar dat komt nog zeker?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En zelfs nu nog niet pffttt
    Ja hoor doe wel mak an met jou maar stuur je nog wel naar mijn stekkie hj
    Truste

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goodmeurning Sarelke ! Doe maar rustig aan jongen ! Back to business !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel,
    Wat een leuke pps,die kattenfoto's zijn prachtig.
    Jij weer deuk met de was,het HH stopt nooit.
    Maar je hebt mooie dagen gehad,kan je weer een tijdje van nagenieten.
    Nu weer naar het gekkenhuis,redelijk vroege diensten.
    Nu aan de koffie.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    welkom thuis en nu lekker nagenieten
    ja als je weg bent geweest is vaak het eerste HHtaak de was
    tas leeg in de wasmand en wassen maar
    laagje stof komt later wel,die blijft wel liggen hihi
    een voordeel,schone vloer en geen afwas,maar dat verandert ook snel
    nou joh als je maar genoten hebt en de accu weer vol
    dan kun je nu nagenieten
    karel wens je een hele fijne dinsdag toe

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nog even een extra bericht
    ritza komt net langs om te vragen of ik straks bij kobie langs wil gaan
    zussie is ziekkies,dus zal er straks even heen
    denk dus niet dat ze vanmorgen op blog komt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel jij alweer aan de boemel...en niks stekkie pffttt
    Was je morgen tekort of teveel met de foto's bezig.
    Nu hier zijn de ramen en vitrages aan de beurt vandaag..vitrages zitten in de machine en voor die klaar is moeten de ramen schoon zijn dat ze er weer voor kunnen NAT hihi
    Ja anders kreuken ze teveel...
    Dus een snelle krabbel en weg ben ik want wil ook nog naar de jongste want vera is daar vanmiddag...pffttt als ik dit allemaal lees dan zou ik liever nu al gaan whahahaha...groetjes en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Zo jij al weer aan het werk na een paar fijne dagen.Nee voor mij niets te zien ,blijkbaar iets mis want er opent nu geen enkele pps meer .Dus zal eens gaan kijken .Werk ze
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Jij ook weer druk in de weer.
    Ik naar de buuf maar ze had niks nodig.Lekker koffie geleut en gebabbeld.
    Wat is het zacht buiten,hè.
    Jas kon bijna uit.
    Werk ze en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die lieve Karel ,
    Welkom thuis weer in je eigenste huisje .
    Fijn dat je een paar heerlijke dagen hebt gehad .
    Gelijk de was aan en het HH doen .
    Helaas blijft dat altijd weer terug komen .
    Nog bedankt voor je lieve berichtje in mijn boekkie .
    Mooie PPS heb je weer staan , leuk die foto's uit de lucht genomen .
    Karel wens je nog een fijne dag verder .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor alles kits haha
    Bij ollie achter de rits alles kits
    Bij mij alles KIDS en was leuk...jeetje ze wandeld de hele kamer door en rennen en huppelen hihi Ja dat was weer nieuw voor mij en wilde het niet missen.
    Albert was gister daar geweest om een buitendeur te vervangen. Maar was met een timmerman dus ik kon niet mee whahaha...dus vandaag ingehaald omdat ik wist waar ze waren. En ook de jongste is volop ramen aan het wassen dus duurt het vast niet lang meer haha...nu is ze naar de kapper! En klaar is ze ervoor...hopelijk hoeft ze geen 10 dagen meer te wachten...en wij ook niet haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel,
    Ja ,net een fikse bui maar voor de rest prima weer.
    Bij mij is ook alles kits..hihi..al heb ik weinig ritsen.
    Nu de keuken in voor gebakken gamba's met citroen-knoflooksaus.Zelf gemaakt.
    Hahaha..lekker of niet!
    Jij ook smakelijk en een fijen avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor niks bestellen...zelf vangen.
    Ja alleen maar goede berichten en wordt nu toch wel ff spannend.
    was zo leuk om vera dartelend rond te zien huppelen hihi
    Ja dat is een heel verschil met vorige keer. Ja en deze oma wil van dat alles niks missen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo,
    Ja zo een bmw'ke kan iedereen zich wel veroorloven. Zou dat ding ook voorzien zijn van winterbanden? Zo te zien aan de chuaffeur maakt het niet echt veel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je komt straks maar ff klikken, weet bijna zeker dat jij het mooi vind.
    hihi je krijgt het alweer druk en zie ook nog een nieuwe...
    Net de buitenkant van de ramen nog snel ff gedaan...dus dat klusje is klaar.
    Nu de rest van de kamer, keuken, wc en hal nog.
    En niks mak an haha...ploeteren is het...
    Morgen eerst de kapster...kan ik uitrusten.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je kwam ff zeggen dat je straks komt klikken hihi
    Maar dan veel later...ja jij druk en ik voor de verandering ook eens grijnzz
    Als je bezig bent kom je steeds weer wat tegen dat je denkt oja doen we ook ff.
    En zo ben je een paar weekjes bezig ipv daagjes. Maar al wat klaar is mooi meegenomen.
    De rest kan op mijn gemakkie...stukje bij beetje.
    Nu lekker ff ontspannen bij de pc...heerlijk!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Spam is leeg...dus nee jij zit er niet in whahaha
    Je wil mij na gaan doen?
    Of ben je reacties kwijt ???
    Ha dus je bent te volgen...doe ik al jaren grijnzzz
    Boemel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha dan zat je op de verkeerde te kijken hihi
    Op zoek naar de visjes dan...mzl en trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Goedemorgen Karel. Jij inmiddels al weer terug en ook jou eerste werk dag zit er al weer op. Ja en dan draait alles weer gewoon verder he.. Wasje draaien en wat in je huisje bezig.. Zo hoort het ook maar een paar vrije dagen is ook lekker en denk dat het je ook even goed heeft gedaan om alles even achter je te laten en er even helemaal uit te zijn. Ja mijn weekje begon goed maar maandag avond kam er een kinkje in het kabeltje en heb ik wat uurtjes op de w.c door gebracht.. Gister echt ziek maar het is na een goede nacht rust weer goed bijgetrokken en vandaag maar weer een beetje normaal de dag door, nee geen extra klusjes maar gewoon de kleine dingetjes en verspreidt over de dag want ben er nog niet.. Ben nog wat slapjes in de benen en heb wat hoofdpijn.. Maar de koffie smaakt weer goed, kon ik gister wel vergeten.. He Karel een beetje lat maar welkom thuis en ik wens je een hele fijne woensdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha die Karel. Jij al weer naar je werk denk ik.. maar je wasmachine laat het een beetje afweten geloof ik. Kan zijn dat je er te WEINIG was in hebt hoor, te VEEl is niet goed maar te weinig kan ook. Alleen zakdoeken wassen is ook een beetje raar, had die bij de handdoeken in gedaan dan.. Maar goed zal ook wel weer loslopen, dat laatste doe ik ook al weer.. hihihi. Nee doe het erg rustig an hoor, heb mijn slof sloffen aan dus gaat niet zo snel allemaal. Vanmorgen even wat kleine dingen gedaan zoals ook de was gedraait en even de kopje boel afgewassen, beetje opgeruimd en tussen de bedrijven door zitten want de beentjes zijn nog wat slapjes. Ook even een asperine genomen want de hoofdpijn werd erger. Is nu weer een stuk opgeknapt. Zal ik zo even kijken of ik er een heel stukje brood in kan krijgen, vanmorgen werd het een halve, meer wilde er niet in. Maagje is nog niet helemaal op orde maar dat komt wel weer. He karel ik ga verder, we horen laters weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha Karel,
    Jij weer aan de noeste arbeid.
    Ik ben zo'n beetje klaar hier, de was maar in de droger.Het is wat natjes buiten.
    Problemen met de wasmachine...Het fiter kan ook verstopt zitten.Dan krijgt de machine kuren.Je kunt zakdoeken en handdoeken samen wassen op een hoge temperatuur,als de bactieren maar dood gaan.60 of 90 graden moet het lukken.
    Fijne werkdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi karel
    Ben ik dan ook eindelijk haha
    Alles loopt anders dan gepland...kapster was hier, maar manlief eerst gedaan want die moest op gaan passen....Vera was ziekjes dus kon niet naar de creche...ik moest in de verf dus samen kon niet...
    Maar opgelost. Ben blij dat ik haar gister gezien heb...al was er toen al wat aan de hand want ze voelde erg warm. Maja kon ook vermoeidheid zijn.
    Zo houden ze ons bezig...al was ik graag mee gegaan, maar zat er niet in.
    Leuk hè het filmpje...al vind ik die op mijn stekkie ook wel mooi. Meningen waren idd verdeeld hihi Je kan het niet voor iedereen altijd goed doen...toch?
    Ja ineens had ik wat met dierendag en de geplande blogjes in de wacht gezet...
    Je zal wel alweer aan het werk zijn...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Karel,
    Ik heb tussen de buien nog even een frisse neus gehaald.
    Het was best lekker en af en toe de zon.
    Hahaha..ik ga echt geen ramen lappen maar zo de keuken in voor een roerbak gerechtje.
    Makkelijk en gezond.
    Nog een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goodmeurning haha die is van de wap...of wel heel lang uitgeslapen.
    Kom je ff smakelijk wensen...en dan met de stofzuiger aan de slag.
    De oppasser is pas tegen 7 thuis dus laat eten. Geeft niet heb er al rekening mee gehouden met de lunch...En jij druk???

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dan zeg ik HOI of zoiets haha
    Ja ze houden ons aardig bezig, maar vandaag een rustdagje van het HH is welkom hoor...
    Moet zowiezo wat oppassen nu de rug zich gemeld heeft.
    Zijn dingen waar je dan toch rekening mee moet houden. Al voel ik hem niet meer...dus zover zo goed. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Karel,
    hahaha..ik wist niet dat jij ook laagjes in je haar hebt.
    Mijn haar is een laag,denk ik.Ik kom nooit bij een kapper.
    Neil doet het op jouw manier en ik snoei af en toe mijn haar.
    Fijne avond en smakelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ha puntje...ja die kennen we nog.
    Hoe zou jij ons noemen als je de echte voor je hebt whahahaha
    En ja hoor denk aan de rug en niet dan laat ie me dat voelen...dus gelijk de rem erop.
    Och ouderdomskwaaltjes kan ik toch nog niet hebben wel?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Mis hier weer een reactie...toch?
    Dus ben weer bezig je spam vol te gooien hj
    Ja die vraag stelde ik en zie het nergens meer staan.
    Logisch ja haha...moet je wel eerst weten of wij het zijn grijnzzzz
    Boemel ze...proost...want visjes....mzl

    BeantwoordenVerwijderen