vrijdag 26 oktober 2012

ben ff weg

 

goeden dag beste mensen

het einde van een week is weer daar

en dat is helemaal niet raar

gebeurd wel vaker - waar

maar dit is er wel een uit drie weken

want wat is gebleken

ik ben vrij

en dus blij



Photobucket





nu wat zich in die pps afspeelt kan mij niet gebeuren

want ik ben niet thuis

ben een nachtje uit logeren

in het plaatsje

Makkum

wil ik zien of ik een probleempje

kan oplossen

en nog wat aanverwante klusjes

printer - software

maar natuurlijk ook genieten

van de familie

heb hier nog wat prachtige fotos

voor U om te bekijken

ach U verveelt zich niet omdat ik er niet ben

is misschien wel zo rustig hihi

 Photobucket



zo luitjes

ik sluit af maar niet zonder

een droom achter te laten

droom maar fijn

doe ik ook

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken



fijn weekend

liefs



Karel

 


 

 

28 opmerkingen:

  1. Nu ik ben niet weg maar gewoon wat minder tijd om voor de pc te zitten...dus ik doe het hier wel ff mee...grijnzzzzz
    Trusten en heel veel s6 en tuurlijk de groetjes voor de zusjes...ben benieuwd hoe snel we kunnen reageren bij ko...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Las net bij Fon dat de koffie je goed smaakt, nou mij ook hoor. hihihi. Ben net uit bed en even wakker aan het worden. Ja jij een nachtje weg, nou je bed staat weer klaar dus je kan er vanavond zo in. Maar het eerste wat je zal gaan doen is naar het kastje lopen en gaan pielen denk ik. Hihihi. Eddie komt je ophalen uit Sneek hoor en ik heb de koffie klaar als je komt. Maar moet nog wel even van je weten hoe laat je ongeveer in Sneek aan zal komen. He Karel ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. kijk Ko , dit zie ik als ik op je naam klik

      Profiel is niet beschikbaar


      Het gewenste Blogger-profiel kan niet worden weergegeven. Veel Blogger-gebruikers hebben nog niet aangegeven dat ze hun profiel willen delen.

      Als je een Blogger-gebruiker bent, raden we je aan toegang tot je profiel in te schakelen

      als er geen rare dingen gebeuren ben ik om 11:49 in Sneek , ja mag ook een stukje met de bus hihi tussen Hveen en Lwarden ,maar valt mee allemaal
      kan best zijn dat ik eerst bij Fon de printer aanzet en dan daar een printscreen maak van haar instellingen hihi ik zie het wel , eerst ff de koffie opmaken badderen en pleite
      laters

      Verwijderen
  3. goedemorgen karel
    dus je gaat zo onderweg naar het hoge noorden
    zus heeft de logeerkamer weer spik en span,dus je kan slapen
    ja is wat met die nichtjes van jou,zo nu en dan zijn we het spookje brood nodig
    ach ben jij er ook weer eens even lekker uit hihi
    kun je weer zeggen dat je een heerlijke frisse neus hebt gehaalt in het hoge noorden
    zie je straks vanzelf hier binnen waaien
    goede reis en tot laters

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel.
    Hihi..wat een zeer toepasselijke pps.Ik herken er van alles in.
    Ga naar de keuken en weet niet waarom en meer van die suffe voorvalletjes.
    Pps is prachtig,ik hou van dat soort foto's.En Elvis,ach..wie kent hem niet.
    Jij bent al in het hoge noorden met een omweg.Maar je komt er wel..hihi.
    Fijn weekend.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha het is je gelukt haha en dat testen van ko hoeft niet want die kon al reageren toch?
    Nu wij ook weer bij haar dus je hebt je werk goed gedaan.Wil wel graag nog weten wat er fout stond haha...
    Oja en bij ko en fon is met een omweg via de berichtenlijst maar dat is te doen en komt omdat ze niet openbaar staan. Daar wennen we wel aan...grtjes en ga de 2e krabbel zetten hihi
    Nog wat in te halen grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee die updates komen er niet meer te staan en heb bij ko al verteld wat ik moet doen om bij haar te komen.
    Als ik er ben site vernieuwen en zie je gelijk het laatst blogje en daar dan maar een krabbel zetten hihi
    Even en het is de gewoonste zaak van de wereld...had dat bij anderen ook en is best te doen.
    grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Och wie weet als ze nu een nieuw blogje plaatst...maar denk het niet. We wachten het af en we komen zowiezo iedere dag dus of het er wel of niet staat maakt dan niet uit toch?
    Even een klikje meer maar ook dat went wel.
    Ik wist het dat het aan de instellingen moest liggen...kon bijna niet anders...zo zie je maar weer een kleine misstap en alles loopt in het honderd...maar we kunnen weer. En wat wordt de volgende klus...bij mij was het de link van a'dam plaatsen op wp...foutje moet kunnen hihi
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. Jij net de deur uit voor de volgende klus. Je hebt het er maar weer druk mee maar ik ben je weer zeer dankbaar voor hetgeen je hebt recht gezet. Ja het was eigenlijk niets maar ook jij moest eerst even zoeken. Maar daar heb ik verder niet aangezeten dus heb het flauwe vermoeden dat je zelf met het niet openbaar zetten het verkeerde vinkje aan hebt geklikt , maar dat laten we nu maar fijn in het midden.. He Karel als dank vanavond aan de mosselen.. vies he? hihihihi. Nu bij zus nog even de boel aanlsuiten en nakijken. Tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo ik heb de dames onder de noemer moatjes geplaatst en nu klik en ben er gelijk. Dus niet via de grote omweg hihi
    Jij hebt dat al dus moet voor jou een makkie zijn om er te komen.
    Ze gaan je verwennen lees ik wel...en dat als ze het zelf niet willen eten pffttt...bofkont!!!
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Heb ik net ook gedaan en dat scheelt in de omweg alhoewel ik wel via profiel bij Fon kon komen en niet bij Ko.
    Bofkont..jij lekker aan de mosselen..jammie..
    Smakelijk en een fijne avond maar dat zal wel lukken.
    Hihi..misschien kan je nu heerlijk uitslapen.Heb je wel nodig.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha zal ik nu ook maar reageren bij fon ???
    En hoe weet ik nu dat jij het bent whahahaha
    Is er maar een die mij zo noemt grijnzzzz
    Smullen zo meteen...ja jij dan toch.
    Smakelijk en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Kare
    Jij nu waarschijnlijk aan de mosselen of je buik is al gevuld haha.Problemen zijn altijd vervelend op blogger ,maar ik geloof dat het al opgelost is?Veel mooie te zien en te luisteren ,tja die ene pps zie ik veel bekende dingen in haha .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. O what a lucky man he was....hoor ik nu op de achtergrond dus dat klopt wel als jullie hebben zitten smikkelen. Nu hier was het ook feest en Vera vind erwtjes lekker hahaha
    Heel haar eten op en samen met ons nog een voor een in haar mond gestopt en ze bleef maar vragen. Zal aan de uier morgen wel te zien zijn hihi groen.
    Alles weer op orde en zonder omweg komen we op de blogs...kan niet beter toch?
    Trusten hj

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Foutje moet kunnen whahahaha
    Die l vergeten maar ik was niet de enige zie ik
    Zo hier staat de klok op half 11 dus je bent er vroeg bij vandaag
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo dat is wel erg vroeg ja...denk je bij iedere keer opstaan dat het eigenlijk een uur later is...valt het nog mee hj
    Welterusten en sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goedemorgen karel
    jij zal nog wel op tuk liggen denk ik
    ik alweer uren wakker
    ja rebbel een L vergeten,krijg je ineens een heel ander woord
    L uier...het een hangt aan de koe en de andere aan een baby
    straks breng ik je nog even je cd rommetjes,voor je ze vergeet
    ja staat weer meer op mijn pc als we dachten he
    ook wil ik even spelen met de printer,wat een mogelijkheden zitten daar op
    wil je nogmaals bedanken dat je me zo goed hebt geholpen
    karel wens je nog een hele fijne zondag toe
    en voor later een goede terugreis naar huis
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Karel. Ja dat haddeen we al even gezegt want je zat hier al weer druk te zijn met de p.c en de koffie toen ik beneden kwam. Jij inmiddels aan je 88ste bakkie hihihihi.. en nu even voor het andere kastje. Nou je hebt ook al weer veel gedaan gister maar alles werkt weer en ik ben je er erg dankbaar voor. Eigenlijk blijft er altijd wel wat hangen dat je zegt moet even anders of wat dan ook maar ik ben alweer erg blij dat jullie kunnen komen reageren. Vandaag zondag, lekker rustig de dag even beginnen en dan zien we wel weer. He karel ik wens je een hele fijne zondag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Karel,
    Gog..heb jij 88 bakkies op..hihi..waar laat je het.
    Lekker gegeten,las ik.Kan ook niet anders.Lekker smikkelen met Milli.
    Alles werkt weer,Fonnie blij met haar printer,bij Kobie kunnnen we weer krabbbelen.Een nuttig weekend,zal ik zeggen.Ga je vandaag weer terug naar je hutje?
    Fijne dag nog.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Je weekend bij de zusjes zit er bijna op...
    Dus jij vandaag thuis je klokken verzetten...Nu ik vandaag geen tijd om klok te kijken...een morgen met vera en paps en mams zit er op en de andere 2 dochters komen zo meteen met daan en marijn.
    Dus gezellig de hele bubs bij elkaar.
    Druk maar leuk haha over 2 jaar rennen er hier 5 door de kamer...stel je eens voor whahahaha...
    Nu eerst vandaag maar eens door zien te komen.
    Grtjes en goeie thuisreis

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hahaha..lekker onderwerp,even rochelen in je uppie.
    Groot gelijk,kan niemand zich er aan storen.
    Het is perfect wandelweer maar ik krijg ook visite.
    Ook gezellig.
    Fijne terug reis.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zal er voor vanavond ook niet meer zijn...loopt binnen nu.
    En was het geen 16 jarige?
    Laat het haar niet horen hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha die Karel. Ja jij inmiddels afgezet bij de trein en weer op naar je eigen hutje. Je klokken niet vergeten terug te zetten anders heb je morgen ochtend een probleem hihihi. Het was weer gezellig en ja twee dagen zijn dan ook zo maar weer voorbij. De volgende keer maar weer eens langer. Maar dit was voor mij en voor zus weer een super weekend want we kunnen weer van alles en de boel is weer opgelost. Jij nog een vlotte reis terug en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja zal best met de koude wind...maar je weet het hier is er altijd meer zon hihi...dus met de kids ff naar buiten geweest vanmiddag...en dat was met das en muts lekker...ja de kleintjes dan hè hihi
    Nu zijn er nog 2 marijn en de mams en die blijven tot woensdag...
    de mams gaat wel morgenavond thuis slapen...en komt dinsdag weer terug. Fijne avond en mak an

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nee een dag beginnen zonder krabbelen en koffie is een slechte dag hj Zowel voor jou als voor ons whahahaha
    Hoe laat dan nu de wekker om half 5...kan je ook vragen aan fon of ze je ff wekt die is toch wakker grijnzzzzz
    Dus op tijd erin vanavond...zal hier ook niet laat zijn met marijn in huis dus ook op tijd slapen. Trusten

    BeantwoordenVerwijderen