woensdag 15 augustus 2012

rondje Amsterdam


goeden dag beste mensen

ik hoop voor U dat de dag van gister

net zo mooi was als de mijne

ik liet vier meisjes mee rijden visueel

of hoe noem je dat

af en toe een mobiel fotootje

 van waar ik dat moment was

allereerst de start in m'n tuintje

 Photobucket

die kleurt al mooi

volgende stop was Muiderslot

 Photobucket

ja en toen verder naar het buurtje

alwaar ik opgroeide aan de

Schellingwouder Breek

 Photobucket

daar aan de overkant

woonden wij van 1953 to 1966

ja toen via Mosveld

waar wij naast bioscoop Astoria woonden

met uitzicht op het Volenwijykers veld

naar de Distelweg pont

duurde ff dus daar broodjes gegeten

die ik mee had

aan de andere kant via de Houttuinen

naar Centraal station en verder naar

zeg maar Java eiland en de anderen

nu ik vond het prachtig

zo kwam ik weer op bekend terrein

de Zeeburgerdijk en via het watertje waar

de Shell zijn sportvelden had

had er ff een stop en keek terug onder de oostkant

van de Schellingwouderbrug door


Photobucket


en zei dag Amsterdam

weer richting Weesp en Hilversum

een vrije dag goed besteed

voor foto album

bij skydrive klik op collage

 Photobucket

bijschrift is een heel werk

en de map die ik uploade stonden ook

alle fotos goed gedraaid gggrrrr

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

18 opmerkingen:

  1. Er zit een passend filmpje onder nu...dus je kan klikken haha...

    En ga ik je foto's eens rustig bekijken...

    Heel goed al die linken onder de foto's...eens op mijn gemak bekijken morgen.
    Maar nu eerst de fotoalbum...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Karel,
    Ik ben al meer dan een half uur je foto's aan het bkijken.2 bakken koffie verder en nu een krabbel.Ik kon niet reageren bij de foto's.
    Er zaten veel bekende plekjes tussen en onderweg kwam ik nog een rooie poes tegen..hihi.
    Hertjes,reigers,leuk hoor!
    Er zaten ook veel dubbele tussen.
    Maar het was een mooie tocht en het weer werkte mooi mee.
    Groetjes en een fijne ochtend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er staan een paar foto' sondersteboven zoals de rooie poes maar het zijn er maar weinig.
    Hoe is het met je schoonzus?
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goodmeurning Sarelke ! Verleden jaar heb ik met scha en schande toegezien dat jullie mooi land meer is dan weiden en grachten ! Een heel mooi land zelfs !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Ja beter laat dan helemaal niet. Hihihihi, je hebt er een griemel van gemaakt, je album dan, vind het wel grappig. Maar ik ga nu geen uur foto,s zitten kijken hoor, geen tijd voor. Zal zo de keuken in en zoals het nu staat vanmiddag samen met Ritza te zwemmen. Heb je vandaag ook nog vrij of straks weer aan het werk? Ja ik fiets het niet altijd meer helemaal bij want zit veel buiten en niet achter de p.c.. met dit mooie weer zoeken we toch lekker de zon op of niet dan? Maar jij kunt weer terug kijken op een mooie fiets dag en op plekken geweest van lang vervlogen tijden. He Karel ik ga je nog een zonnige donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ha die karel
    net een beschuitje met aardbeien gegeten
    dus ook maar even typelen,was ik nog niet aan toe gekomen
    de meiden zijn met een gezamelijke vriend op naar het strand
    nou die zullen wel heel wat te giebelen hebben hihi
    dat ik hou het vanmiddag lekker rustig en lees een boek[je]
    heb het eten voor vanavond in huis en genoeg drinken meegenomen
    de was van marten is halverwege en hoop die vandaag droog te krijgen
    dan morgen er maar een rustdag van maken hihi
    mooie foto's en ook voor mij wel bekent terrein
    karel wens je een fijne donderdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Karel ,
    Ik ga straks je foto's bekijken .
    Maar wil je even veel succes wensen
    bij de sociaal raadsman om je sores te bespreken.
    Komt vast weer helemaal goed .
    Liefs Ien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel ja hoor ze staan er haha
    Wat heb je allemaal moeten doen om ze te laten zien hihi
    Denk de map delen of was er wat anders mis gegaan.
    Jij gaat het stof te lijf en gaat wandelen. Ja denk dat het vandaag er nog een mooie dag voor is en zeker onder de bomen...haha open veld wat minder dus dat wordt zweten.
    Hoe was het verlopen en ben je er wat wijzer van geworden?
    Fijne dag en geniet van alles wat gratis is...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ben je lekker aan de wandel om je gedachtes op een rijtje te zetten?
    Komt tijd..komt raad,zei mijn moeder altijd.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goed plan...die dr...want als je in een dip zit is het moeilijk om alles op een rijtje te krijgen. Geen vervolgafspraak? Ga ervan uit dat ze je zo niet aan je lot overlaten.
    De schreeuw om hulp is er dus moet wel wat mee gedaan worden.
    En ja een schoon huisje is daar ook een onderdeel van...
    Wat een sores allemaal op blogger...niet alleen jij moet uit het dal, maar helpt wel te weten dat je niet de enige bent...
    En al veel post gehad? Ga er maar vanuit dat je het toch zelf (met hulp) op moet kunnen lossen. Mzl en wandel ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat doe je ook wel een beetje en op fb is geen andere knop dan vind ik leuk haha
    Lachen als een boer met kiespijn zeggen wij dan...
    Ja zou wat zijn als er eentje kwam die zei karel ik stuur je de centen, maar zo werkt het niet. Is jou sores en werk eraan al dan niet samen met de hulpverlening.
    HH ze...ipv wandelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha een wel hele reis naar de maan...pfftt
    Weet je wel wat dat kost?
    Hou in je achterhoofd personeelszaken van spl, die zijn er ook bij gebaat dat het een oplossing krijgt. Werk ze hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
    2. Had er eigenlijk van moeten maken op de blote knieën hj

      woordje maken stond er niet dus overnieuw pfftt

      Verwijderen
  13. haha HH op de blote knieën
    Zo zie je hoe snel er iets anders gelezen wordt dan je bedoelde grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik zie toch duidelijk het zinnetje staan "op de blote knieen "

      Verwijderen
    2. Ja en zag dat je dat aan het doen was HH op blote knieën...
      pffttttt
      Wilde je smakelijk komen wensen maar is al op dus...tuk ze!
      Zat bij co weer in de spam...mzl

      Verwijderen
  14. Ha jij gaat op zwart...nee overall hoeft niet maar je begreep het wel verkeerd toch?

    Eens kijken of dit spam wordt hj

    BeantwoordenVerwijderen