vrijdag 24 augustus 2012

omschakelen van nachtdiensten pppfffttt

goeden dag beste mensen

weekend en vrij

en ook nog een vrije reis

loopt maandag af zag ik gelukkig op tijd

dus zondag ben ik aan het treinen

heb alleen nog geen idee waar heen

 

 Photobucket

heb ook wat HH werk te doen

is toch wel wat blijven liggen met deze diensten



 Photobucket


ff op alleen lezen klikken

 

ach onderwijl wat muziek luisteren

komt het goed

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

fijn weekend

liefs



Karel

 


 

 

11 opmerkingen:

  1. Nu zou niet met de trein naar de bovenste gaan...haha en je hebt wel een piepklein shortje whahaha en niks aan de hand met hotmail dus wat heb je allemaal want er is nogal wat de laatste tijd...gebruik je wel de goede explorer voor je windows? Weet in ieder geval dat dat voor problemen kan zorgen...maar morgen weer een dag en mijn voorkeur gaat uit naar Willie Nelson...wat kan die zingen zeg...Er was een tijd dat ik veel coutry luisterde...trusten en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kan ook zijn dat ze achter de schermen nog bezig zijn...maar heb geen probs met msn of mailtjes. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Ik heb ook lekker geslapen en minder woelig.
    Jij hebt mooi 8 uurtjes vol gemaakt,kan je er weer tegen.
    Mooie pps over china..wat aan de hoge kant.Dan hou ikmijn schortje wel aan en blijf beneden..hihi.Met een lekker muziekje.
    Heb je al een idee waar je heen gaat met de trein?Zoveel moois te zien in Nederland.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    lekker weer om vrij te hebben,fietsen,wandelen het maakt niet uit
    dus een treinreisje maken,madurodam een optie??of heeft die geen spoor hihi
    ik ga straks eens me verdiepen in de papieren van jeugdzorg
    heb gisteren weer een enveloppe gekregen met veel leeswerk en formulieren
    ben ik wel weer een paar uurtjes zoet mee
    gisteren gelukkig mijn huisje weer schoon gekregen,dus kan ik nu even bijwerken
    vanmorgen laat van bed,na een zeer roerige nacht
    dus nu lekker rustig genieten van koffie en rust
    karel wens je een heel rustig weekend toe
    en het schortje wel voor houden hoor,anders lijk je zo kaal hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Jij weer een normale nacht gedraait zal ik maar zeggen en nu even wat dagen bijkomen van je nacht diensten. Ach even de stoffer en zuiger overal bij langs dan hou je genoeg tijd over om nog wat leuks te gaan doen. Ik maak er vandaag een ik zie wel dag van. Ben ook weer laat vanmorgen maar lag er gisteravond ook rond het nachtelijk uur pas in. Milli komt straks ook thuis dus ik zal zo eerst maar even in de kleren hihihi. Ik kom later vandaag nog even langs om te kijken wat je allemaal op je blog hebt verstopt maar nu eerst een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Heb jij dit weer besteld..hihi..de regen komt met bakken uit de hemel vallen.
    Geen fietsweer maar lekker binnen blijven om te kokkerellen.
    Koffie is op.Straks in de kleren en vanmiddag naar de buuf.
    Ben je wel eens in denHaag geweest?
    Een interessante stad en daarna uitwaaien in Scheveningen en van lekkere visjes smullen.
    Doeiii.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel
    Ha het regent en wij mogen naar een tuinfeest met bbq hihi
    Ben benieuwd hoe ze het oplossen. Maar we gaan met frisse zin.
    Om 3 uur al weg dus ben er weinig vandaag...maar heb spelletjes geplaatst dus jullie kunnen vooruit grijnzzzz
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha jij kan je luie zweet kwijt...alleen maar HH en zweten hihi
    Nu ik lekker gedoucht en zo meteen haar fohnen en klaar is ikke.
    Hier valt het tot nu toe ook mee en met af en toe een klein buitje maar de zon komt erdoor dus is gelijk ook weer alles droog.
    Och we zien wel...en visjes moeten zwemmen dus hoop dat die er ook zijn haha
    Nu waar we naartoe gaan is de bbq altijd een feest op zich dus de buikjes worden gevuld zowiezo...regen of geen regen.
    Groetjes en nu ben ik ff weg whahahaha...doei

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En nee bedoelde niet het spel op wp maar op mijn stekkie whahaha MUTS

      Verwijderen
  9. OH Jeetje..ben je een muts..hihi..ik dacht een petje.
    Soms heb ik wel eens goede ideetjes.Het lijkt mij een mooi tripje.
    Ik ga afsluiten,ik maak een hapje voor mij zelf.
    Smakelijk en een rustige avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha jij dus de planning al maken voor morgen...weet wel wat er hier op het programma staat noppes niks nada...
    Je ziet het ik ben er weer...en ja een muts was te warm zelfs buiten.
    Tot half 11 buiten gezeten maar wel onder tentdoeken...bbq aan en het was goed om uit te houden. Jeetje wat een feest...kleine 70/80 man en de weergoden waren gunstig gestemd geen regen meer gehad na 2 uur...dat is wat ik noem boffen. Voor de kleinkids een springkussen...dus die vermaakten zich met een 10 kids ook prima...zelfs een eigen partytent met speelgoed. Geslaagd feestje dus...
    En weet je al welke kant je op gaat morgen?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen