zondag 12 augustus 2012

museum - vakantie of anders om

goeden dag beste mensen

zo weer gedaan met

en het weekend

maar ook met naar ik denk

best wel een mooie vakantie periode

nu ik hoop ook een beter periode

tegemoet te gaan

heb aan reclame daarvoor nog niet veel gedaan

hihi

ik ben vandaag naar wat kantoren

U zal mij er nog wel over horen

of niet

ik was ook liever in een museum

in vakantie tijd

maar ja

doe het zo

en deel die Kunst met U

 Photobucket

 

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

22 opmerkingen:

  1. Hoi Karel
    Ja het weekend is weer om,maar hier is het eigenlijk altijd weekend sinds huspup thuis is haha De meisjes staan er gezellig op zo tussen de bloemetjes.Voor straks slaap lekker.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf gebruik ik ze gewoon naast elkaar...
    Standaard de IE en is het nodig pak ik de chrome kan ook dus.
    Denk dat je wat geblokkeerd hebt in IE want hoe kan het anders dat je ww wel werkt bij chrome...Och ga eerst maar slapen en morgen met frisse kijk er tegen aan...
    En ja van de pps weet je al vind het prachtige schilderwerken...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja het weekend weer voorbij en voor ons is het ook weer gewoon de klusjes klaren thuis. Maar de vakantie is nog niet voorbij dus we doen het nog lekker rustig aan de komende tijd. Wel de wasmachine al draaiende want als de koffers eenmaal open gaan.. hihihi. Jij vandaag andere klusjes te doen lees ik wel. Heb je vandaag een vrije dag of vanmiddag gewoon aan het werk? Wij eten tussen de middag warm want ja broer Eddie komt nu ook gewoon weer eten en die moet van 2 tot 10 aan het werk dus wel lekker als je dan ook een warme maaltijd krijgt. Mooie prentjes heb je in je pps maar naar zo een museum zou ik nooit gaan, beetje schilderijtjes bekijken vind ik niets.. Maar ieder zijn ding. He Karel ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    ja onze vakantie zit er weer op, de dagen weg dan
    de kids hebben nog enkele weken
    ik nog tot maandag,dus een weekje lekker rustig aan
    we hebben ook nog bezoek gehad in emmem
    eerst guido en saskia een paar uurtjes en de volgende dag jullie ed en mirjam
    het was wel gezellig zo met die onderbrekingen hoor hihi
    maar nu weer thuis en echt waar er is geen betere plek dan thuis
    alleen hebben we nu geen eendjes in de achtertuin,kobie zal ze vast missen hihi
    maar we kijken terug op een fijne vakantie
    karel wens je een fijne maandag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Zo even zitten. Ja ben al weer even bezig geweest hier en daar. Was wat gister gewassen is even gevouwen en opgeruimd, de w.c weer even een veeg om de pot en de tweede was is bijna klaar en kan dan ook op de hang. Komt er weer schot in en ik ben blij dat het mooi weer is anders had alles naar boven gemoeten. Eddie vanmorgen al weer om een bakkie geweest en om 12 uur komt hij warm eten dus ik zal zo de keuken in. De beestjes zijn ook blij dat alles weer gewoon op uur en tijd is al zullen de eenden in het park me nu vast missen want die kregen elke morgen brood van me.. zo gezellig. Waren echt mijn huisdieren geworden. Ritza is net een klein uurtje van bed en zit nu aan haar ontbijt. Vanmiddag lekker vrij in zoverre en kunnen de kussens hier buiten weer in de stoelen. Heerlijk hoor als alles weer een beetje in het ritme is. Jij zal wel met jou dingen bezig zijn, je klusjes even klaren zeg ik maar en vanmiddag nog een paar uurtjes vor jezelf voor je naar je werk moet, ook lekker. He Karel ik ga verder, wij horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel...haha je krijgt dorst en gaat voor een glaasje, maar welke maf zet er dan de pc nog aan hihi...jij dus...of kwam je kijken of ik wel had af gesloten?
    Nu die foto's staan op 3 plaatsen hyves, skydrive en fb. Maar de zusjes kunnen alleen op skydrive kijken dus vandaar. En ja natuurlijk om de cadeautje van Vera te laten zien...een paar dan want de karrevracht was niet te overzien.. pfftt 1 jaar en dan zoveel, maar ben blij dat ze in ieder geval met de pop speelt. Onze 3 meiden deden dat bijna niet hihi...maar wel leuk nu de mams een baby krijgt kan ze mooi alles nadoen met de pop. En dat gaat zeker gebeuren haha
    Hoe is het verlopen en ben je wat wijzer geworden?
    Want ga ervan uit dat je geweest bent...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee hoor...was er toch al hihi
    De maandagkrant is dun en de helft sport dus ben ik zo klaar met lezen. Je kan wel buiten zitten maar het wachten is op de regen...weinig of geen zon maar temperatuur is lekker...dus zo weer naar buiten zo lang het kan.
    oja ga ervan uit dat je de vragen nog beantwoord grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben altijd braaf...en op de foto's is te zien dat ze de pop de fles geeft hihi
    Je kan in verschillende ramen werken...een de chrome en de ander IE...werkt uitstekend.
    En je was nog niet overal hoor...hihi ik ook niet en ga dus nu weg bij blogger en maak mijn rondje verder af...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Daar ben ik dan.
    Eerst even genieten van die fraaie prenten in de pps.Knap werk.Ik kan het niet.
    Vanmorgen al vroeg naar de kattentrimster in Almere.
    Bobbie de kater ziet er weer beeldschoon uit.
    Maar wel heel erg boos..hihi.
    Jammer, de zon laat het afweten en zelfs een drupje regen.
    Fijne werkdag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hihi als het goed is zie jij Co nu ook haha met relaas over een boze kater haha
    Dus je vraag zat in de goede richting.
    Aha dus hier op de dog geklikt en niet op wp...ja als je ramen open hebt staan moet je wel weten waar je zit grijnzzzzz
    Werkt naast elkaar hè...zo kom je nog eens wat aan de weet en leer je telkens weer.
    Mijn ronde gelopen en zo meteen maar even aan de slag...ja het is maandag hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zijn je grasveld aan het mollen...of zijn het mollen die je voortuin onder handen nemen?

      Verwijderen
  11. Dacht al zoiets...molletjes de grond weer ingedoken hihi
    Boemel ze...en wordt toch nog een mooie dag vandaag in het zuiden dan whahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je last van mollen op je balkon..hihi.
    Hier af en toe een rat en die kunnen ook goeg graven.
    Buuf heeft er twee binnen en ze krijgt ze niet weg ondanks twee hondjes en een kat.
    Nog een fijne werk middag.
    doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alleen woensdag of donderdag ook...nee niks freubelen maar uitnodiging dropbox...krijg jij ook en als je een account aanmaakt krijg ik 300 mb gratis ruimte haha dus doen hè...ook al gebruik je het nooit. Ga ik aan de slag om voor 2 mooie dagen te zorgen hihi
    Fijne werkdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik heb al de drop in huis.
    Maar begrijpen doe ik het niet.Eerst alles goed doorspitten.
    Die twee mooie dagen komen er,hoor.Net gehoord op radio NH.
    Smakelijk voor straks.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha een appel en jij koffie dat noem ik nog eens egoistisch...voor de koffie niet zeuren toch? Oja heb je een mooie gestuurd van vangst tot op het bord...smullen maar hihi
    Wens je smakelijk en een fijne werkavond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och de mailbox is geduldig en vol is vol haha
    Nee ik ga er geen gewoonte van maken om ppsjes te verstoppen maar zo af en toe eentje vind ik wel leuk...en jij gewoon gaan sporten en fietsen...loopt de box over kan je altijd nog dropbox nemen whahahaha.....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. En nog de naam fout haha net als benora hj
    En jij maakt gein...nu denk dat niemand durft te reageren op fb...want blijft er rustig grijnzzzz...maja die ene heb je vast binnen.
    Dacht dat jij de enige was die het wist en dat dat zo zou blijven..toch redelijk gestoord ben jij haha...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja moeilijk hè om alles goed te doen hihi
    Maar ze heeft het geaccepteerd...dus wie weet doet boris dat ook whahaha
    Jij nog druk...ikke niet...en ben er ook nog al heb ik wel 2 uur aan de foon gehangen...grijnzzzz Heb er rooie oortjes van gekregen en niet door wat er gezegd werd...trusten hj

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Aan de boemel dan zeg ik proost!
    Dus ze gaan toch wat doen...is dat zoiets als dotteren?
    Zal wel nodig zijn dan en wie weet dan eindelijk van de klachten af...al die onzekerheid is ook maar niks. En kunnen ze weer vooruit kijken.
    Ja snap het maar zo werkt het niet...je eigen kruisje dragen...toch?
    En ook daar wordt aan gewerkt...
    O en alles is geregeld...wo en do mooi weer!
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja dan is het raden voor mij...maar schiet ze niks mee op.
    En ook niet dat jij het over wil nemen...
    Komt goed zeg je altijd...blijf daarin geloven.
    En dan krijg zelfs jij zadelpijn hj
    Trusten moatje

    BeantwoordenVerwijderen