donderdag 16 augustus 2012

momenten


goeden dag beste mensen

 

momenten

wie heeft ze niet

soms denk je dat niemand ze ziet

omdat je altijd maar het leven geniet

en dan zijn er van die momenten

dat je denkt het zijn toch enkel maar centen

je bent bijna zo gezond

als toen je het leven begon

dus doe nu ook niet dom

maar weet dat die momenten

welke gaan om centen

niet opwegen tegen

welke ziekte dan ook

dus zie het maar als een zegen

en wie weet komt er regen

en zijn er weer momenten met genoeg centen

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

 

voor foto album

bij skydrive klik op collage

 Photobucket

bijschrift is een heel werk

en de map die ik uploade stonden ook

alle fotos goed gedraaid gggrrrr

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

23 opmerkingen:

  1. Wat zijn we allemaal ineens serieus...maar een prachtige pps en als je die kan delen...ben je rijk. We zijn zo goed in het verbloemen van de minder leuke dingen. En accepteren wat het leven je geeft als een levenslesje...en ja die weg gaat niet altijd over rozen. haha kan je het nog volgen? Fijne avond kareltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu die stemming dan maar snel aan gaan pakken...komt de rest ook wel weer.
    Dus de goede raad opvolgen en eens een praatje met de doc?
    Al geniet je nog volop van je fiets en natuur...hihi en HH
    Je hebt wel een rustige avond verdiend...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zijn 2 verschillende dingen...je schreeuwt en wil toch rust.
    Morgen weer een dag...je hebt in ieder geval een boel werk verzet vandaag...en nu nog ff mak an. Wie weet krijg je morgen goed advies.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Karel ,
    Even met je mee gefietst en al je mooie foto's gekeken .
    Heel leuk om te zien hoe je tocht is verlopen en wat je allemaal gezien hebt .
    Was een mooie rit .
    Ook nog even de PPS gekeken ,ook mooi .
    Hoop dat alles een beetje positief is verlopen .
    Nog een fijne avond en voor straks lekker slapen .
    Dankjewel voor je lieve groetje .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ontspannen bij de foto's mooi toch
    2 x plezier van. En morgen is morgen ja en met een positieve instelling re naartoe.
    Wens je weer s6 en trusten
    Neem een paramolletje kan je misschien slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Je hebt het weer mooi neergezet hoor, want zo is het toch maar. En gezongheid is niet te koop. En momenteel heeft een ieder wel wat want het behang wordt vervangen en ja dan moet het eerst even raar voor het weer mooi wordt. Loslaten, en elke dag weer met vrolijke zin en goede moed de dag beginnen dat is waar we moeten beginnen.
    Ik ga zo ook beginnen maar dan net even anders, de vrijdag morgen klusjes even klaren want vakantie of niet het gaat wel gewoon allemaal door. He Karel ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedemorgen karel
    ja de centjes zijn zomaar op,wie heeft er geen last van
    ook ik denk wel eens ,,als dit maar goed komt,,
    maar voor elk probleem is een oplossing gelukkig,je moet het alleen soms even vinden
    ik kom nu ineens ook voor meer onkosten te staan
    jessica haar school is niet gratis en haar vervoer erheen ook niet
    komt nu wel allemaal op mijn bordje,maar ik ga ervoor
    gelukkig zijn we gezond en daar kan geen euro tegenop
    kop er voor houden ,komt het allemaal goed

    hier zijn de meiden ook alweer van bed,dus ik kan mijn gang gaan met de stofzuiger
    dan de douche in en ben ik klaar voor vandaag
    heb nog vakantie en daar wil ik van genieten
    karel wens jou ook een fijne en zonnige dag toe
    alles komt weer op zijn pootjes terecht hoor
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Nog even door je foto's gewandeld en hier en daar staat een beschrijving.
    Ik kan me voorstellen dat het een hoop werk is.
    Je pps is ook weer mooi en sluit goed aan bij je blog.
    Vandaag een spannende dag voor je broer en zijn vrouw.We hopen op het beste.
    Ja..de foto van de buuf is gemaakt in Marken.
    We deden een busritje naar Volendam en dan met de boot over.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die karel...wel gekeken of er een reactie bij stond?
    Want miste er wat...hihi
    Of zou er bij de foto's ook een spambox zitten hj
    Spannende dag en jij plannen om de raad op te volgen. Denk dat het alleen maar goed is om zoveel mogelijk met deskundigen te kunnen praten. Die dan ook gelijk weten wat goed voor jou is...s6 en sterkte voor je broer en schone zus want gaat vandaag gebeuren toch.
    Als ik zo aan het lezen ben komen de potjes goed van pas.
    Groetjes en fijne dag ondanks alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Had ik al gezien...
    En ze hebben je aan het werk gezet...lees ik dat goed.
    Ja dan moeten je paperassen op orde zijn om een goed overzicht te krijgen.
    Maar beter bezig zijn dan af gaan zitten wachten...
    Al een afspraak met je huisarts?
    De reacties op wp worden wel heel kort haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu daar kan ik wel je stemming uit halen en die was gisteravond niet vrolijk...toch?
    Dit is ook vragen naar de bekende weg...op zwart zaad zitten is niet fijn en jij hebt alles op zwart gegooid hihi...
    Maar nu dus aan het werk in de tropische hitte...hopelijk heb je airco in je bakkie!
    Fijne werkdag...en boemel ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Open raam whahaha heerlijk je humor zit er nog...
    Ja dat je down was kon niet missen, maar je bent er nog niet wordt aan gewerkt hihi.
    Maar wetende dat je ermee bezig bent en je altijd volgende komt goed en wordt vervolgd houden we erin hè maatje.
    Werk ze maar niet te hard! Veel te warm...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Karel,
    Jij alweer aan het werk.
    Hier is het bezoek aan het rondwandelen.Het is niet de eerste keer dat ze hier is..ze kent een beetje de weg.
    Heb de ochtend nog wat opgeleverd of moest je alleen de papperassen opzoeken en weg sturen.
    Zwarte zaadjes zitten niet echt lekker...hihi.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is goed nieuws.Weer een zorg minder,Toch.
    Nichtje spreekt geen ABE.Meet een Liverpools accent.Knauwen,noem ik het maar.Halve woorden inslikken..
    Smakelijk voor straks en een fijne werkavond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nee tuurlijk ben je er nog niet maar een fijn idee dat eraan gewerkt wordt...
    En goede berichten van je schoonzus...zal nu wel afwachten zijn op wat de onderzoelen uitwijzen. Hopelijk valt het mee...we kunnen wel eens wat goede berichten gebruiken...en jij zeker. Ook al leven we mee we kunnen er zo weinig aan veranderen.
    hihi co is ingeslikte woorden aan het zoeken...lijkt me niet prettig als je bij ieder woordje na moet denken wat zei ze nou haha...maar ze bijt zich er wel doorheen.
    Weekboodschappen zijn binnen...denk dat ik maar bij de appie ga logeren...heerlijk koel daar. Smakelijk en fijne werkavond...vanaf nu steeds lekkerder op de werkvloer.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha Karel,
    Ze komt uit Wales maar net als Neil,vrij noordekijk.
    De meeste noordelingen uit Wales hebben een Liverpools accent.
    Wel leuk een zooitje ongeregeld over de vloer en ze zijn met z'n viertjes.
    Ze houden elkaar wel bezig.
    Morgen komen ze eten maar ik zet mijn verstand op nul en vriendelijk knikken op zijn tijd.Ze ratelen toch maar door..hihi.
    Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Karel ,
    Las net bij Nellie dat de operatie van je schoonzus geslaagd is .
    Gelukkig maar is alvast een positief berichtje toch.
    En met jou sores komt het ook weer helemaal goed .
    Zal je een prive geheimpje vertellen ....stttt niet verder vertellen hoor ;-)
    Toen ik mijn Bobke leerde kennen had hij 1 ton schuld van zijn oude huis .
    Ook daar zijn we uit gekomen .
    Is ook niet makkelijk geweest en we hebben ook hard moeten knokken.
    Maar ik ben er nog steeds en kan overal van genieten .
    Dus houd moed lieve Karel komt echt goed .
    En je hebt de steun van je maatjes .
    Wens je ondanks de moeilijke tijd een heel fijn weekend .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo zie je maar weer ieder huisje zijn eigen kruisje...maar zuur is het wel.
    Denk dat appie de deuren niet open zet voor mij dus zal zweten in me eigen mandje.
    Och lekkere douche erna en de dag kan weer beginnen.
    Ben jij vrij dan morgen? Of de tijd voor je moet werken. Weer 2 dagen in een dag stoppen? Hoe dan ook het zal warm zijn haha...eindelijk zomer en hoe...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha een pauze inlassen en die kale bedoel je...die verdient alleen maar veel haha
    Geloof niet dat die bij appie werkt...en als ik die tegen zou komen loop ik gillend weg want dan gebeuren er altijd vreemde dingen hj
    Trusten...maar je moet nog boemelen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha een half uurtje...das ook niet veel maar wel fijn natuurlijk.
    Is het bij jou binnen ook zo warm of valt dat mee ?
    Hier alles dicht gehouden maar is toch 24 en een half binnen.
    Maar goed is geen 30 haha...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En krijg je het dan na die douche niet verschrikkelijk warm haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. TE laat of TE vroeg hj
      Lag in een deuk om je reactie op fb...4 nachtdiensten!
      Ja hoor das lief whahahaha

      Verwijderen