vrijdag 10 augustus 2012

fijn weekend allemaal


goeden dag beste mensen

weekend is weer daar

maar ik doe weer raar

en houd weekend komende

woensdag - donderdag

dit weekend matste ik weer collega

en ben dus al vroeg de deur uit

maar U kunt binnen blijven

en eens kijken wat ik hier verborgen heb

wat dacht U er van

om met het mooie weer door een prachtige

tuin te wandelen met hier en daar een mooi koel plekje

goed idee !

geniet er van

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

na de wandeling

ff op een terrasje neerstrijken

en ik vermoed lachen om wat

stoute spreuken

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken

nu was de lach er !

blog geslaagd

hihi

oja bovenstaande is niet ondeugend

maar is momenteel op mijn lijf geschreven

kijk maar of U het ziet

 Photobucket

ik doe er toch ook ff een muziekje bij

klikt U voor mooie nummers op een gitaar

en dan enkel maar luisteren

en op naar de volgende gitaar

snappie

 Photobucket

fijn weekend

liefs



Karel

 


 

 

32 opmerkingen:

  1. De tuin is mooi en Dana ook...maar de spreuken is pas echt lachen...er zitten er geen onder hj
    De chocoverf geeft aan wat er onder zit...kan snel weg...of staat duo voor man/vrouw?
    En ja die Elvis...rechtsboven en midden onder...mijn favorieten.
    Trusten druktemakertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk nu klopt het weer haha als je mij toch niet had grijnzzzz
    Trusten
    Nadeel van de chrome is dat de filters niet werken in mijn blog...dus ik gebruik het alleen naast explorer als het nodig is...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Van de tuinen in de spreuken..hahahaha..er zitten fraaie tussen.
    Fraaie beschilderde lijven..hihi..met slurfjes.
    En dan good old Elvis..lekker wakker worden op je blog.
    Ben je nu van de nachtdiensten af?
    Neil moet vandaag ook werken,collega's zijn met vakantie en dan moet er bij gesprongen worden.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. We zaten weer tegelijkaan het krabbelen...hihi.
    Gebeurd vaak in de vroege morgen en de koffie smaakt weer heerlijk.
    Proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel de mogge hadden we al gehad hihi
    Ja beetje inplannen en staat er...nee niks ramen dat was corry grijnzzz
    Voor het oog van het kerkvolk zijn mijn ramen schoon en de rest och kan er weer ffkes tegen zo...tot ik zin gemaakt heb. En moest natuurlijk eerst bijslapen...en voor het weekend niks in de planning dus we zien wel hoe dat gaat verlopen...Voor nu in ieder geval rustig aan en de weekboodschappen zo meteen binnenhalen. Verder niks op me lijstje...ja genieten en af en toe buiten de tuinstoel in...boemel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn ramen zijn inmiddels schoon en er komt niet eens kerkvolk langs..hihi.
    Straks de boodschappen en dan weer op pad voor een feessie.
    Een bbq en het weer is uitmuntend.
    Werkze en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha wat denk je van Co en ikke samen naar het healthcenter...maar had je intussen al gelezen zag ik hihi...
    Houten is er eentje, jammer hè is maar voor 2 personen hihi
    Druk dus...hier niet...boodschapjes binnen en ja genoeg volk op de been want is hier straatfeest vanavond!
    Werk ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja klopt geen zin om aan te schuiven...en als jij het niet nodig hebt wat zit je dan een paar x per week te doen in de sauna?
    whahaha betrapt...ja ik hou ook alles bij hihi
    En ik weet zeker dat jij zo'n kans niet zou laten lopen met je dinnekes!
    Komen de zusjes morgen weer thuis en waar had je broer ze getroffen dan?
    grijnzzzzz ook niet nieuwsgierig maar vraag het wel grijnzzzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Morgen is dag 10 en zover ik weet is de pret dan voorbij...de tijd vliegt haha
    Dacht misschien bij Jan op het afscheid...kon toch ook.
    Nee voorlopig wodt er niet meer gefreubeld...zolang het mooie weer er is genieten van de zon.
    De winter is zo weer daar...tijd zat om te freubelen dan.
    Kwam gewoon door de verjaardag van Vera...en als je dan bezig bent blijf je bezig.
    Zo dan gaan we nu eerst ook maar eten...en dan weekend houden.
    mzl en fijne werkavond.
    Wat was het nu dat de ww niet werkte...of toevallig opgelost?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee joh ze bleven maar 10 dagen weg...dus morgen zijn ze er weer hihi
    O dus toeval dat het weer werkte grijnzzzz
    Internet blijft verrassingen geven...
    Als het goed is blijft het nog even droog dus kan zomaar dat je kan fietsen.
    Kijk voordeel van vroeger beginnen ook vroeger naar je kassie...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weet wel dat jij dan ook regen krijgt grijnzzzz
    Ha je wilde ff controleren of ik gelijk had...always whahahaha
    Mzl en val niet in slaap in de boemel!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel
    Ben ik weer.Ik denk dat je nu wel zo ongeveer thuis zult zijn .Of ik nog veel moet doen waardoor ik ongeduldig ben ?? nee hoor ik heb nog tijd genoeg.Ben 61 en das nog zooooo jong want 100 is het streven hier en 110 de uitdaging!!Nee het is eigenlijk meer waar heb ik interesse in ,dus ik zeg het eigenlijk verkeerd!Deze update heb ik niet dus loop weer achter .Mooie pps en de grappen kan ik wel om lachen ,het andere is mijn ding niet.Fijne avond
    Groetjes Weer Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mis ik nu weer een reactie of ben ik de kluts kwijt?
    En ja tuurlijk lees ik goed haha...jij niet dus!
    Ja dat geheugen hier werkt net als een gesmeerd motertje...wat erin zit gaat er niet meer uit...en onthouden doe ik alles dus pas maar op!
    Slaap lekker al hadden we dat ritueel al gehad...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En met chrome hang je ineens niet meer onder de boom maar onder het plaatje whahaha
    Uit de boom gevallen...komt bijna in een blogje...blond!
    Maar klopt is wel sneller...Doei

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. huh waar is mijn reactie van net ????
      Pffftttt

      Verwijderen
  15. Zo nu eens kijken of het zonder chrome wel blijft staan...
    hj mogge karel...ben ik de eerste?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mogge Karel,
    Op deze mooie ochtend.
    Bijna fris en fruitig,gelukkig niet zo brak als verleden week.
    Het was erg gezellig en heerlijk weer.
    Straks op de pedalen en genieten van de zon.
    Jij vroeg naar het gekkenhuis?
    1 spammetje van Nellie gevonden.
    Nu lekker ontbijten op zijn engels.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nu breekt mijn klomp...ze staan er gewoon weer...gisteravond iedere reactie die ik zette was...in no time foetsie. Maar oke dat is weer opgelost dan...haha eens kijken of bij ko de reactie er ook weer staat...want dan staat er een dubbele hihi
    Jij alweer aan de boemel...ik nog beter wakker worden...en douchen zo meteen dus dan ben ik wel wakker. En schoon om de fiets op te stappen zo jij wil...haha er is op zondag geen krant maar toch fijn ffkes buiten zitten want is heerlijk in het zonneke...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha Karel,
    Nellie gaat ook de pedalen geselen..hihi.
    Wij ook als neil klaar is met zijn klusje aan de auto.
    100 km red ik niet..pffffff.Dat laat ik aan de fietszwerver over.
    Spammetjes zijn er ook weer.
    werkze en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo komen praatjes de wereld in haha
    Of we de fiets opgaan ??? Wie weet maar nu nog ff niet...heerlijk RUST
    En hoeveel had jij er in de spambox gevonden?
    Had nog een mail gestuurd want hier kon ik het niet krabbelen, maar niks antwoord erop!
    Doeiiiii zet maar een petje op tegen de brandende zon!
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. aha dus daarom stonden ze er vanmorgen ineens weer wel haha
    Begon te twijfelen aan mijn eigen gelijk grijnzzzz
    Maar de bevestiging is er...en o wat hebben we graag gelijk en meestal heb ik dat ook whahahahaha
    Mzl hier steekt de zon...het is HOThot

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De zon is heerlijk en zeker met die bries.
    Nog even wachten en dan gaan we zo.
    Zonde om binnen te blijven.
    Gezellig dat straks de zusjes weer krabbelen.
    doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ja hoor had het ergens gelezen...maar nog heb ik graag gelijk!
    Dus een bevestiging is wel leuk hihihohohaha
    Ben jij ook al aan het jennen...sleutelen als het regent pffttt
    Wordt ie nat toch of hij moet onder de auto liggen...
    Zo en nu ga ik in ieder geval van de plakstoel af...kan die ff luchten hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Beetje laat maar was ff bezig haha
    Aanloop dus niks fietsen...wens je smakelijk en een fijne avond.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ha die Karel We zijn weer thuis. Net mijn blog even aangepast en een nieuw stukje erop, morgen verder.. Wens je een hele fijne avond en oant moarn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Snik snik wil geen spammetje zijn...erger me rot als ze er niet komen te staan...
    Net weer wat anders iedere keer gelijk 2 x en dus maar een verwijderen...geef ik uitleg over de verwijdering staat het er ook weer 2x pffttt
    Wie zegt dat wij wo of do niet gaan fietsen hihi
    Fijne rustige avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha zag je vraag onder het vorige blogje hihi...helemaal gemist.
    Ja dat ligt aan de code...die werkt met chrome net wat anders dan met IE en dan krijg je vreemde dingen die gebeuren op het blog.
    Maar de meeste hebben IE dus die hou ik aan met blogjes...we waren tegelijk bij ko dus misschien daarom wel traag grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En de spam...geen idee wat dat kan zijn...heb wel een overactieve muis...grijnzzz

      Verwijderen
  27. Nee zijn er blonde muizen dan?
    Je krijgt het nog druk als je thuis bent hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Vreemd dat het ook niet via vriendinnetjes of zo bij hen gekomen is.
    Maar het zij zo...geen zin om terug te kijken.
    En steun geven kan ook nu nog zal ze hard nodig hebben...als alles achter de rug is.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Geen wonder dat ik in de spam beland...kijk eens naar de 5 laatste reacties en dat in een half uur tijd hihi
    Ja hoor jij en mak an...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ja ff een test...eigen plekje op het net.
    Dropbox en = gratis
    Overal en op iedere pc te openen en leuker nog ik kan linken maken whahahaha
    Slaap je al?
    Ik doe mak an...maar als ik klik met de muis dan gelijk klikkkerdeklikklikklik pffttt
    Trusten en s6 morgen

    BeantwoordenVerwijderen