maandag 20 augustus 2012

dat is lang geleden

goeden dag beste mensen

ik ga vanavond voor het eerst sinds

eind jaren '90 weer nachtdiensten lopen

die hoor je eigenlijk te liggen

toch

nu ik zal het gaan beleven

en ach het duurt ook maar even

ik weet wel nog dat ik indertijd

slecht sliep overdag en ja dan ben je na 2 nachtjes

aardig opgebrand

hoe dat nu zal gaan

U zal het horen

ik wil U nu wat anders laten horen

deze pps gewoon laten gaan als ie draait

 


Photobucket
 

ff op alleen lezen klikken

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

23 opmerkingen:

  1. Goodmeurning Sarelke , weer genoten hoor ! Veel drinken hé jongen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Karel. De koffie al op neem ik aan en je boodschapjes weer binne. ja vanmiddag maar even aan de wandel en dan even tukken anders redt je het niet tot morgen ochtend vroeg. Zal wel weer even wennen zijn omdat je al heel lang geen nachtdiensten hebt gedraait. Maar alles went en als je straks gewent bent mag je het weer omdraaien. Ik ben inmiddels ook klaar met mijn klusjes en heb de benedenverdieping weer helemaal schoon. Zou ook boven nog even doen maar dan is het ook zo maar weer laat en doe dat morgen wel even. Vandaag wel lekker buiten, beetje bewolkt maar heerlijk. Ritza gaat vanmiddag te zwemmen, vriendinnetje Amber is hier al en eet zo even een stukje brood mee. Zal ik zo even de tafel gaan dekken dan kunnen de meiden ook nog een beetje op tijd weg. he karel we horen weer en hopelijk slaap je nog even goed voor je aan het werk moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die karel
    dus de nachtdienst in,zou niets voor mij zijn
    liever 'smorgens heel vroeg aan de slag
    wat vanmorgen met veel ergernissen begon
    van alles te weinig en alle apparaten waren vies
    dat ik kwam doodmoe thuis en heb even op de bank gelegen om bij te komen
    maar ja hier ligt nog allemaal zand in huis en dat ergert me ook weer
    dus zal zo even stofzuigen en dan boodschappen doen
    marten weer aan het werk,dus die komt vanavond eten
    daar zijn we gisteren mee uit eten geweest,was reuze gezellig
    donna gisteravond weer naar huis,dus voor haar was het etentje een leuke afsluiter
    kon ze ook kennis maken met marten hahaha
    karel wens je een fijne middag en nachtdienst
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha hier geen plaaggeesten of moet ik een blogje terug...kom ze vast nog wel tegen ergens. Geen fan van vicky maar een knapperd op de plaatjes is er wel whahahaha en dan bedoel ik niet de meiskes grijnzzzz
    Jij een mak an dag...want nu zitten er echt 2 in een dag...en 6 uur geen tijd voor blondjes! Mzl en keep it cool

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dan blijft de vraag hoe ga je er komen te voet of met de fiets...hoe dan ook appeltje zal dan best wel smaken. En ja bedje moet wel gespreid zijn mocht je slaap krijgen whahahaha....ik ga de droogmolen nog voller hangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En wat zal je een moeite hebben gehad met overleggen haha
    Zoveel meningen en andere ideetjes whahahaha
    Wandel ze...en wel parasolletje meenemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een wind...blaas wat deze kant op please!!!

      Verwijderen
  7. Ha Karel,
    Aan de wandel?
    Je krijgt nu vreemde dagen.Hoe laat of vroeg moet je beginnen?
    Je pps kan me niet bekoren,ook geen fan van Fikkie..hihi.
    Zoveel mensen,zoveel smaken.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha jij in overleg met jezelf...ja wat een dilemma...
    Hoor overal dat het koeler wordt maar hier nog weinig last van haha
    laat het appeltje smaken en genoeg energie voor de terugweg...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aangekomen...heerlijk voor het eerst is het buiten behaaglijker dan binnen...gaat de goede kant op. Slaap lekker hopelijk!
    En wel wekker zetten haha mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vergeet ik smakelijk pffttt zijn ook vreemde tijden!
      doei

      Verwijderen
  10. haha met eten heb jij volgens mij nooit moeite...och en dat tukkie erna gaat ook wel lukken en zeker na de mooie wandeling. Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu alweer en ik dacht die ligt in diepe rust...niet dus!
    Ja dan kan je idd maar beter verhuizen met de wekker hj
    Waren er wel weer 16 whahahaha
    Slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij krijgt altijd een glimlach..hihi.
    Ook al heb je een slome pps geplaatst.
    Jij bent aan het proberen om te slapen,zal niet mee vallen.
    Hoelang blijf je in de nachtdienst?
    Slaap lekker en smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben je nu helemaal gek geworden om half acht gaan slapen...haha dacht het niet maar tegen de tijd dat jij weer thuis komt slaapik wel hihi
    Laat de koffie smaken want is een lange rit tot 6 uur...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel
    Nou dat zal dus wel wennen zijn om de nacht te werken .Ik wens je succes ermee.En uhhh ik vind Vicky best wel goed ,maar niet de Engelse versie van dit nummer .Werk ze
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Haha dacht het niet...nee morgen komt vera weer dus moeten we uitgerust zijn...de mams wil ff de handen vrij hebben en ja dan zijn wij een optie. En ach jij vind de berichtjes toch wel whahahaha
    Trusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. In ieder geval voor jij aan het proosten gaat...
    Jeetje nog een warme nacht hier hoor, want niks afkoeling en lijkt nog steeds op te lopen hier pffttttt...dit is wel genoeg hitte...de wasmachine draait overuren.
    Ja gezellig hè alweer...denk dat ze ons lief vind en zegt kom mams we gaan naar opa en oma grijnzzzzz....proost alvast haha

    BeantwoordenVerwijderen
  17. IS IDD. WEER WENNEN DAN VOOR JE KAREL,
    SUKSES EN WIE WEET LUKT HET WEL DEZE KEERTJES?

    VOOR NU WELTERUSTEN VOOR ONS,
    VOOR JOU WERKZE!!! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Nu al haha
    Ja in ieder geval bijna...werk jij ze nog maar ff dan gaan wij slapen hj
    Vreemd is dat...bijna net als het tijdsverschil met lukas whaha
    Maar verheug me alweer op de kleine meid hoor...die mist wil zeggen morgen weer mooi weertje toch? Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ha die karel,beetje gelijke tijden als ik draaien,en bijna gelijke temperaturen,
    ja 'snachts werken valt wel mee vaker gedaan maar overdag slapen vond ik moeilijk
    hopelijk hoef je er niet veel,wens je geluk,maar deze eerste zit er bijna op.
    en ik ga zo slapen,trusten voor straks.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Karel,
    Je zit al in Weesp.Nog ffkes en je bent in je hutje en hopelijk ga je flink wat uren slapen.Hihi..jij aan een pintje,ik aan de koffie.Mijn dag begint en jouw nacht begint.
    Doeiii..

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat maak jij me nou om 6.23 me wakker roepen...bij co heeft het gewerkt whahahaha
    Nu hier waren het wat uurtjes later...al was ik vroeg voor mijn doen haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen