maandag 27 augustus 2012

slechte tot geen verbinding
dus ik doe het zo
geniet de dag

7 opmerkingen:

  1. Wat is er allemaal loos...pffttt
    Geen foto's en en en...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha die karel,
    kom je even een vroege goede maandag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jee wat een kale bedoening, maar je schrijft het al, bijna geen verbinding. Krijgt je kastje kuren of zo? Gister wel je foto,s binnen gekregen via Betti ... Maar eh, gister wel een mooie dag gehad neem ik aan. Het klaarde helemaal op en het werd nog mooi weer ook al stond er best veel wind maar koud was het niet echt. Ja en dan is het weekend weer voorbij en als ik het goed heb dan moet je vandaag weer om 4 uur beginnen dus voor jou een normale tijd. Ik ga zo hier snel aan de slag, ben mooi optijd en wil dat ook graag zo houden. He Karel een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel,

    ???????????????..geen verbinding .lijkt op mijn probs een paar dagen geleden.
    We wachten rustig de foto's af.
    Nu koffie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goodmeurning Sarelke , slechte verbinding . Verbind je maar aan de zon inplaats dan en geniet , geniet ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Hihihi vliegen de foto,s je nu om de oren? Nou ben benieuwd er naar maar je zal ze vast nog wel plaatsen. Fijn dat je je ook in Den Haag hebt vermaakt. Ja wij een vrij rustige dag al had ik gistermiddag Anke wel bijna de hele middag over de vloer en heeft hier ook gegeten. Maar goed er was genoeg, Milli had gekookt.. Eten we vandaag nog van moet het alleen even aanvullen met groente. ik heb mijn maandag morgen klusjes weer gedaan. Moet alleen de was nog ophangen en nog een tweede draaien en straks nog boven even de bedden op gaan maken maar Ritza ligt nog lekker dus mooi laten liggen, het mag en kan nu nog. He Karel wij wachten af... laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedemorgen karel
    zo net thuis van de kroeg
    ja had vreemde benen over de kroegvloer,schiet het geen meter op
    maar ales weer schoon achter gelaten,dus ik ben tevreden
    nu even bij jullie langs,kan ik dan hier aan de slag
    vanmorgen op een schone fiets gestapt,gisteren even goed schoon gemaakt
    mag zo wel eens in het jaar hihi
    ga je een fijne maandag wensen...groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen