zondag 26 augustus 2012

ondanks de regen ben ik vandaag toch aan de wandel

21 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    dus toch aan de wandel,ondanks de regen
    nou ik blijf wel binnen,vermaak me prima hihi
    net de konijntjes even verzorgt en was net klaar bij floor en toen kam me er een bui
    kon nog net binnen komen
    zag dat mijn fiets nog buiten stond,nou die is nu wel schoon haha
    als de bui over is haal ik die even binnen
    nu eerst mijn bakkie even leeg drinken
    gisteren de formulieren van jeugdzorg even gelezen
    nou daar snap ik even niets van,dus teken het nog niet
    wil wel weten waar ik voor teken
    dus donderdag even afwachten,dan komt onze nieuwe begeleidster langs
    kan ze desnoods de formulieren meenemen
    karel wens je een fijne wandeling toe
    genieten van de natuur is altijd mooi
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij was er vanmorgen ook al weer vroeg bij. De meesten slapen uit op zondag maar jij gaat er vroeg op uit. Is het nog lekker rustig en geen spits uren bij de trein hihihi. Dagje Den Haag wordt het dus. Nou er zal vast genoeg te zien zijn denk ik, even de duinen beklimmen, gelijk een goede sport oefening. Ik hoop voor je dat het wat gaat opkaren maar werd wel voorspelt dus gaan we maar van uit. Ritza heeft vanacht elders gelsapen dus wanneer die vandaag weer thuis komt dat zien we wel. Milli en ik doen vandaag rustig aan en zien wel wat de dag komt brengen. He karel een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Hahaha.ook een geinig liedje in onvervalst ABH.
    Hier regent hier ook maar het wordt wel droog.Pluutje mee en gaan met die banaan.
    Voor een stadswandeling hoeft het niet perse droog te zijn.
    Ik was erg vroeg op maar ben blijven hangen voorde tv.
    Er begon een leuke film..hahaha..zo vroeg maar het was erg leuk.
    Mijn systeem is nog steeds op de fiets weg.Geeft niet,het is maar voor een weekje.
    Fijne dag,zal wel lukken.Het wordt steeds lichter en zie zelfs al wat blauw in de lucht.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahaha..je hebt een grote glimlach binnen met je opmerking..hihi..
    Ik zit nog te grijnzen.Mijn nieuwe koosnaampje voor neil..
    De zon komt door.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Jij intussen op weg en wie weet loop je al in de schilderswijk op op de lange poten.. Nee niet letterlijk nemen hihihi. Even langs het binnenhof, kun je gelijk even melden wat je wel en niet wilt de komende 4 jaar. Neem gelijk dan ook even mijn stem mee en vertel ze maar dat we uit de EU moeten. Gna gna. Nee hoor ben aan het geinen, jij wandelt maar even rustig op je gemakkie door Den Haag en wie weet hebben ze daar ook een visboer, zou treffen zijn. Wij zullen vast wel wat plaatjes kunnen kijken nadien dus daar wachtenw e dan maar op. Hier lekker alles rustig. Houden we eerst fijn zo, ook het zonnetje komt er wat meer bij, mag ook wel weer genoeg nattigheid gehad vanmorgen. He karel, wandelse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel
    Jij dus een dagje Den Haag,mooie stad!!Lekker muziekje ook ,heb ik van genoten.Fijne dag
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha de stadswandelaar...hopelijk heb je meer geluk dan hier want alleen maar plensbuien.
    Maat goed wij hebben onze dag gister gehad nu mag jij.
    Dus hou het droog en wandel ze...groetjes en fijne dag
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij de pier van Scheveningen was het echt mooi mooi.Wolken en blauwe luchten.
    Heb je al visjes gegeten?
    Nog veel plezier.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha co weet het al dus...maar doe het wel hoor...toch niks beters te doen.
    Ja als je er eenmaal uit bent dan valt het meestal reuze mee met het weertje.
    En ja aan zee moet je wel hè...visjes eten hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ik me afvraag is waarom via spl ???
    Och je krijgt het weer wat je verdien toch?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je zal het best wel goed doen haha
    En vrij reizen is vrij reizen dus wat maakt het uit...
    Reis nooit met de trein dus weet ik veel whahahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Of man haha kan je lezen bij co grijnzzzz
    Wij zijn met de kids toen ze 6 - 9 - 10 waren met de trein naar Utrecht geweest....een hele belevenis. Ook marijn vind het geweldig om af en toe met de trein te reizen. Maja welk vervoermiddel vind die niet leuk haha...smakelijk voor zo meteen of thuiskomen en buikje al rond?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu ik heb de rust vanmiddag gehad...wat blogjes gemaakt en ingepland...
    Nasi vind jij vast niet erg haha...smakelijk en fijne avond.
    Die skydrive blijft een zoeken...snelfoto geplaatst maar nu nog uitzoeken hoe er reacties gezet kunnen worden.
    Rinus wilde wel eens weten hoe Co eruit ziet...grijnzzzz
    Vind het leuk om via msn een foto te plaatsen hj

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha karel,
    hahaha..hoe ik er uit zie..erg schattig..grinnnnnnnnnnnn.
    You tube heeft ook nog beelden in lijn 4.
    Geen plensbuien gehad.net nog een ,een zeer heftige.
    Ik ben al klaar met kokkerellen,afwassen.Maar ik kan me nog niet uitpellen om de pyjama aan te doen.Het vuil moet naar buiten.Staat zo vreemd om in de avond in nachtkleding over de wal te lopen.
    Smakelijk en een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat kan alleen jij er maar uithalen...oja linken staan bij co in een reactie...
    Heb weer plezier voor 10...ben benieuwd naar je foto's want is toch alweer zo'n 15 jaar terug dat ik in scheveningen was...en dat was voor en musical
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha en dat heb jij helemaal niet ?
    Ja als je tijd hebt whahahaha
    Fijne avond ook voor jou
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha karel,
    Jij bent echt een bofkont wat het weer betreft.
    Gekukkig had je weinig last van de buien.
    Ik heb toch het vuil maar buiten gezet met kans nu op een boete.
    Deur op het nachtslot en de avond kan beginnen.
    Ook een fles rode wijn gekocht.Misschien slaap ik beter..hihi..of ik lig de hele nacht te stuiteren.Morgen zal ik het weten.
    Systeempje weg en ik grijp naar de drank..grinnnnnn.
    Fijne avond en ik was ffkes op visite bij je toen je lekker de nassi aan het nassen was.
    mzl
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wandelen kan met altijd in gelijk welk voor weertype.
    geniet nu maar van deze droge zondagavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die ko is dat ABN of haags...beetje dom in ieder geval grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Karel
    Even op Google kijken wat een HSP persoon is ,betekend in elk geval heel erg gevoelig zijn op heel veel punten.Slaap lekker
    Gr Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ikke juf weet van niks maar vond wat vreemds in me gbje hj
    Dus je oogjes vallen dicht haha vermoeiende dag voor een ouwetje grijnzzzz
    Slaap lekker en misschien msn een keer overnieuw erop zetten?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen