dinsdag 28 augustus 2012

arm versus rijk wel zeer extreem

goeden dag beste mensen

half twee in de nacht

wie had dat gedacht

nou ik dus , kom net van het werk

dus ff zitten en dan een tukkie doen

ik ben blij met Uw lieve reacties op de fototjes

van mijn wandeling zondag

ik kan het U aanraden hoor

maar nu iets heel anders

soms denk ik wel eens

het gaat hier in Europa ook die kant op

ik doel op het verschil dat steeds groter wordt

tussen arm en rijk

wat denkt U

kijk eerst ff beide ppsjes

 Photobucket

 Photobucket

 

ik ben misschien na de koffie ff de
tuin in

fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

16 opmerkingen:

  1. inderdaad het verschil word wereldwijd al groter,maar wie zal er uiteindelijk het gelukkigst leven,die rijke of die arme
    want niet alles is te koop.
    wens je een prettige dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goodmeurning Sarelke ; Deze blog heeft me diep getroffen , het verschil tussen arm en rijk als je beseft dat Unilever piepkleine , verpakkingen maakt , omdat vele mensen het niet meer kunnen betalen roept vele vraagtekens op ! We gaan naar slechtere tijden en we zullen goed op onze centjes moeten passen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jou stelling van vandaag klopt helemaal. Want wat hoorde ik gister weer op het nieuws.. om de goed betaalden goed betaalden te laten blijven mogen de minst betaalden er voor opdraaien en mogen weer in gaan leveren. Ik ben absoluut geen Wilders fan maar ben het wel met hem eens over dat we uit de EU moeten. Terug naar de gulden en weer eigen baas in eigen land. Met onze oude vertrouwde gulden alles weer op gaan bouwen. Kijk naar de landen om ons heen die geen lid zijn geworden van de Eu daar gaat het goed mee. Vroeger ging het nog om status nu alleen nog maar om macht, dat is een groot verschil en daar mogen wij aan mee betalen.. hoe erg is dat. Maar zoals Lukas zegt .. niet alles is te koop en daar zit ook weer wat in. He Karel ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo je maakt wat ls met je blogje...arm/rijk de verschillen en ja dat zal er altijd blijven. En dat politiek gedoetje gaat aan mijn oren voorbij. Wat is er weer een hoop gezever om kiezers te trekken en wat doen ze daarna?
    Hier in huis wel eentje die het allemaal volgt dus ik krijg op de achtergrond wel vanalles mee haha...
    En je ppsjes je hebt gelijk wat de tv betreft...maja die zie ik niet zoveel, alleen wat ik opneem om te kijken hihi...eens kijken wat er allemaal nog komt als reactie op je blogje. Groetjes en wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel.Jij hebt al het gezever even achter je gelaten en je paarse tuin in getrokken. Ja echt paars ie die he.. Dacht even dat je een maaltijd had klaargemaakt want het ruikt ook nog lekker staat er als tekst bij je plaatje welke je gemailt hebt hihihi. Was het je tuin. hihihi. Hier net de boodschapjes even gehaalt en opgeruimt, de strijk is aan kant, jee wat weer veel deze keer. Maar goed het ligt en of hangt weer in de kast. Nu net even een stukje brood naar binnen gewerkt en verder zien we vandaag wel hoe en wat. He Karel ik ga verder, wij horen en jij geniet nog maar even van je mooie tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Het is en zal altijd blijven bestaan, de scheiding tussen arm en rijk.
    In india hebben vooral de vrouwen het zwaar.Als ze trouwt en de man wil weer een nieuwe bruidschat dan giet hij kerosine over de vrouw en de hens er in.
    De onderste pps is niet echt smakelijk om te zien.Wat zal het stinken,die verbrandde lichamen en de kadavers in het water.
    Maar de heide is beeldschoon en ruikt een stuk aangenamer.
    Dan wonen we toch in een mooi landje ondanks het gemopper.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha die karel
    ja er moeten verschillen zijn
    maar niet al te grote,arm en rijk
    nu zijn de rijken meestal arm en de armen rijk
    vooral als je kijkt naar de menselijkheid van de personen
    ministers verdienen een vermogen aan don gewouwel
    de arbeider verdient een grijpstuiver en spreekt met zijn hart
    geef mij de armoe dan maar,die zijn menselijker dan de heersende mensen
    ik zou geen cent gelukkiger zijn met miljoenen op de bank en dan alleen op de wereld
    zolang ik te eten en te drinken heb en mijn familie en vrienden om me heen
    ben ik rijker dan de meeste multimilioenairs
    jij gelukkig in ,,je,,tuintje met de overdenksteen er ergens midden in
    dieren en natuurschoon om je heen en het kost je niets
    ga er maar lekker van genieten,ik geniet van mijn kleurrijke tuin
    fijne dinsdagmiddag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Co vond die op mijn stekkie ook al leuker haha
    Zal ik ze maar omwisselen dan?
    Nope moet kunnen net als belgen en blondjes en vrouwen en ouwetjes
    Moppen zijn moppen en moeten ook als zodanig gelezen worden.
    Dus genoten van je wandeling...prachtig die kleuren van je tuintje en ja ff de boel de boel laten en genieten...groot gelijk!
    Oja onder vorig blogje bij mij nog een reactie op je reactie gegeven whahahaha
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha die Karel. Jij inmiddels weer uitgewandelt en even gedag gezegt tegen mijn stronk... hihihihi. Dus jij begrijpt de extra strijk zomerdag niet? Nou dat begrijp ik dan weer niet hihihihi. Zomerdag heb je vaker wat anders aan en is het stofje vaak wat keukbaarder dan de winterkleding.. en aangezien ik het geen gezicht vind om in gekreukte kleren te lopen als dat niet zo hoort strijk je dat weer even.. snap je? Nee, jammer dan hihihi.
    Het ene blog lokt weer meer eactie uit dan het andere zie ik wel maar wel leuk om te lezen hoe men over bepaalde zaken denkt, ja en als we er allemaal wat aan konden veranderen dan deden we dat zeker maar goed alle beetjes helpen toch? He karel ik ga verder, wij horen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hoor hij was ook op mijn stekkie om te lachen...
    En als je alles letterlijk neemt dan kom je nergens haha
    Je hebt nogal plannen en wil naar buiten in de ochtenden. Ja alle tijd ervoor toch en 2 dagen in een stoppen doe je zowiezo haha...mzl en boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Net gezellig theeleuters over de vloer.
    Dat breekt de dag.
    Leuk hè..al die blogjes vandaag die een eigen leven gaan leiden.
    Jij alweer druk of valt het mee?
    Smakelijk voor straks en groetjes.
    Fijne werkavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Och kom er net zoveel als jij denk ik haha niks nieuws
    Je werkkloffie aan haha ja en dan aan de slag...wens je smakelijk als je mag eten en werk ze! Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je gaat het nog druk krijgen in de late avond hj
    En dan ben je fertig of hertig?
    Trusten...je hebt net je werkkloffie aan man pffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Was van smoelenboek maar hectisch is ook een mooi woord whahahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij hebt het altijd druk haha
    En je MOET toch niet reageren of wel ???
    Hoe dan ook je hebt wat te doen in de boemel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een heel blogje van een uurtje tuin...denk al waarom beantwoord ie de mailtjes niet whahaha...moet er niet aan denken haha
    Ben altijd blij als ik de hele handel eruit heb...daarom ook een hekel aan stuur dit door en terug haha dacht het niet...kan je aan de gang blijven.
    Slaap lekker strakkies en ben je morgen vrij dan als je wil gaan fietsen?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen