donderdag 30 augustus 2012

andere tuinen maar net zo mooi , wie weet een idee



goeden dag beste mensen

 

ik ben blij dat zij die mijn tuintje
bezochten

en zelfs ff mee liepen

het met mij eens zijn

ik heb een prachtige tuin

maar ik ken twee tuiniertjes met een tuin

ik weet dat Elisabeth een klein tuintje heeft

en ja ozo mooi

Corry heeft een drijvende tuin

Nellie een met stoel en krant

ja hallo wat is hier aan de hand

nu simpel dit

ik denk aan U den ganze dag

of er nu bommen liggen

of zogenaamde kapers op schiphol zijn

ik denk aan U

mijn lieve blogvriendinnen mag ik haast wel zeggen

op een enkele Belg na zijn het alleen de dames

die mij weten te vinden hihi

ben gevleid

oja wacht ff ik dwaal af

het ging over tuinen

ik heb hier iets onder begeleiding

van wat ik prachtige muziek vind

wie weet wat leuke ideetjes voor Uw tuin

suc6

 Photobucket

ff op alleen lezen klikken



fijne dag

liefs



Karel

 


 

 

20 opmerkingen:

  1. Goodmeurning Sarelke ; Oh wat zou ik graag weer een kind zijn om in zo'n mooie tuin te leven en te kunnen spelen , mijn kinderhart is weer open gegaan ! :-) Lydia waar ben je ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Karel,
    Wat een bloemenweelde.Prachtig om te zien.
    Hier lopen de plantjes op hun laatste beentjes.De spinnen doen het wel goed.
    Tjonge..het zijn er erg veel.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die karel. Ja mooie tuinen zitten er tussen maar je kan ook zien dat het echt liefhebbers zijn om dat te onderhouden. Ik heb dan wel de naam maar geen wroetvingers.. jammer he? Ben wel even aan het wroeten geweest en heb hier de boel nu aan kant... Ritza heeft vanmorgen even voor me gezogen en ik de rest. Nu zo eerst het dorp even in voor de inkopen voor het bruidspaar. Moet morgen niet allemaal op de laatste 5 minuten nog hoeven gebeuren, heb ik een hekel aan. Ik ga verder, jij straks weer naar je werk en ik even mijn ding doen. He Karel, we horen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha de tuin in geweest met me krantje en bakkie en de zon is nog lekker warm hihi
    En je die ene belg is er nu dus ook whahahaha
    Je kan het mooi omschrijven maar denk dat er meer vrouwen zijn die bloggen dan mannen.
    En ja het oude clubje is er voorgoed niet meer...al kom ik ze af en toe nog tegen.
    Een mooie bloementuin maar je zou die bij moeten houden haha...geef mij ons kleine tuintje dan maar...eerder klaar om andere dingen te doen.
    Ha en je internet werkt weer normaal of nog steeds met trubbels?
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hèhè eindelijk whahahaha
    Rondje is rond...kan je vanavond weer want dan staan er weer nieuwe grijnzzzz
    Fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Doe ik toch, anders was je al lang uit die hangmat gekieperd whahahaha
    Werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dan is het maar goed dat ik die weer op mijn blogger gezet heb...vind het zlef nog steeds een mooi werkstuk haha maar wel een waar heel veel werk aan zat.
    Maar gaat lang mee...ga eens de namen veranderen en een paar oudjes van space eruit en nieuwe bloggers erin...maar mak an whahahaha
    Doeiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Jij al weer bezig op spl?
    Mijn stoel is zeer plakkerig vandaag.Ik heb geen fut vandaag.
    Ach..ik heb van alles in huis dus naar buiten gaan hoeft niet.
    De vakantiegangers zijn nu bij mijn schoonouders en vanavond stappen ze op de boot.
    Neil heeft nog steeds last van zijn keel.
    Nog een fijne werkdag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tuurlijk laat ik je liggen...je hoort bij de inboedel whahaha
    Weer een normale dag op spl...spelen met vliegtuigjes!
    Ik speel wel met het strijkijzer...pffttt
    Doeiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha die Karel. Jij mag met de vliegtuigjes spelen vandaag van Rebbel. Is het niet aardig.. Denk dat je ook wel eens een dag hebt dat je denkt, laat er maar een bom op vallen gna gna. Geintje hoor... hihihi.
    Hier alles rustig, Rebbel even uitgelegd dat we geen extra broertje hebben maar er een neef bij krijgen zal ik maar zeggen. Ritza is weg te spelen en verwacht ik rond de klok van 5 weer thuis. Ik heb nu alles in huis om er morgen een leuk feestje van te maken, de twee zussen (tantes) op het toneel.. kan nog wat worden. Jij duwt en trekt nog maar even en wij horen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo uitgespeeld haha
    jij ook en een hapje naar binnen werken...smakelijk en een fijne avond en morgen tja welke dagen ga je dan in de dag stoppen...tot nu toe mooi weer dus je kan erop uit...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha zie je wel een normale dag haha
    Gekkenhuis !!!
    Maar met weinig gekken???
    gekkenwerk pffttt
    Och voel jij je vast op zijn best...nog een paar uurtjes en je kan gaan boemelen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel
    Zo dat was weer genieten met een hoofdletter G.Vandaag ook weer heerlijk genoten in mijn eigen postzegeltuintje ,maar helaas rond 5 begon de regen .Fijne avond
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Karel ,
    Weer even al je mooie blogjes bij gelezen .
    Jemig zeg wat een tegen stelling kwa armen en rijken mensen .
    Afschuwelijk als je ziet dat ze zichzelf moeten wassen in hetzelfde
    water als waarin de lijken drijven .
    Jakkes ....wat hebben wij het dan toch ontzettend luxe he .
    En dan je mooie wandeling in je tuintje .
    Schitterende die bloeiende heide .
    Mooie wandeling en leuk om met je mee te kijken !
    En nu even door je PPS tuintje gegaan .
    Ook heel mooi en een kleurenpracht .
    Trouwens Karel ik ben ook een tuin meisje .
    Heb al zeg ik het zelf best een leuk tuintje en
    ik mag er erg graag in bezig zijn .
    Maar net als bij Corry gaat alles een beetje op zijn einde lopen .
    Volgende week maar eens even wat opruimen .
    Bob heeft al vakantie en volgende week gaan we er lekker op uit .
    Kom je me een duwtje geven om het vliegtuig in te gaan Karel?
    Hoe is het verder met jou ?
    Wens je een fijne avond en voor straks lekker slapen .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Ineke heeft een duwtje nodig maar da de trap van het vliegtuig op hihi
    Doe jij wel toch?
    Wel opletten want ik zit in de koffer...dus die met zachte hand laten droppen.
    Ha jij bent met je planning bezig en dat wordt een lange middsg zo te lezen.
    Och is maar net wanneer je middag begint en op houd...hoe dan ook hier nog steeds droog...dus mocht je van plan zijn de tuin in te gaan dan zuidwaarts lopen whahaha
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben ik ff blij met het min(puntje)hj
    Geintje
    Ja is maar hoe je iets leest hè...
    Ben je al aan de boemel of mag je nog?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja griekenland...o wat zou ik graaghet koffer induiken hihi
    Maar we zijn al geweest dus niet klagen...ja denk dat ze dat zetje niet nodig heeft en al zeker niet als je via de slurf gewoon door kan lopen...
    Maar altijd leuk om te weten dat er weer iemand je kant op komt...kan jij zorgen dat je vrij bent hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Karel. Nou als ik nu zo naar buiten kijk zou ik op dit moment ook wel in Griekenland willen zitten hoor, het regent hier hondenhokjes.. Ik hoop wel dat het straks droog zal worden en blijft.. We hebben er wat kleding ook niet op gerekent dat het vandaag slecht weer zou worden hihihi. Nee en voor het bruidspaar vandaag zou het ook een domper zijn.. Ja vandaag hebben we een feestje. Nou het wordt een echte bruiloft dus dat zit wel goed. Om half 1 worden wij op de boerderij verwacht en om half 10 zal Sjoerd Gertrud bij haar ouderlijk huis komen ophalen dus daar wil ik ook even bij zijn.. Ik zal de camera even mee nemen voor wat foto,s.. als ik het niet vergeet. He Karel ik ga verder, ik ga je een hee fijne vrijdag wensen en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mogge Karel.
    Wat een noodweer gisteren in de vooravond,heb je daar nog wat van mee gekregen?
    Het was soms eng met de donder en blisem zo vlak boven A'dam.Mijn glazen stonden te rinkelen in de kast.
    Maar nu regen,jammer voor het bruidspaar.
    Nog ffkes en mijn kajuitje is weer gevuld met man en wasgoed.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha die Karel.. Nou hier wel weerlicht gezien maar geen gedonder gehad gisteravond. Mijn glazen stonden dus ook niet te dansen. Ik ben inmiddels in de kleren en ook de rest van de familie is uit bed.. Kan ik nog mooi even een wasje draaien en straks maar in het trapgat.. droog wordt de was buiten zeker niet.. Al klaart het nu wel wat op. Ik zal zo even rustig aan nog wat hh klusjes klaren en dan nog even het dorp in. He Karel, ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen