woensdag 13 oktober 2010

Rondje Hilversum








zo beste mensen mijn 1ste van 7 dagen vrij zit er op
ik ging in de middag ff op de fiets om wat boodschapjes
naar mijn suup is het 1.6 KM
ik deed het in 26 KM
maar kijkt U maar ff hoe ik reed
elk bordje heeft een link
 

Photobucket

op deze hier boven eindig ik ook weer

 Photobucket

 Photobucket

 
 

 Photobucket
 

 Photobucket
 

 Photobucket
 

 Photobucket
 

 Photobucket
 

 Photobucket
 

 Photobucket
 

 Photobucket
 

 Photobucket
 

 Photobucket
 

 Photobucket

komt wel mooi uit al dit moois
want ik ben er vanaf donderdag ff niet
zit ik een heel andere hoek van ons mooie landje


 Photobucket

ach wie weet kom ik aan een pc
zal ik zien of ik een krabbel kan geven

 

Karel

een fijne dag

Karel

 Photobucket


reacties op Rondje Hilversum






  1. Goedemiddag Karel… de ochtend is verstreken geluidloos is die over gegaan in de middag…Yvon en ik komen een keer die kant uit met de trein… en misschien kun je zeggen welke omgeving die goed scootmobieltoeganglijk is teberijden …want het stukje Nederland daar waar jij woont ken ik nog niet… en met de treinkaart en op de vrijedagen reizen is dat mooi meegenomen hihihihi….daarbij Yvon reist op mijn begeleiderskaart van de NS mee ..wens jou een hele fijne dag … en donderdag vertrek je naar het hoge Noorden… maar misschien zoals je al schreef kun je misschiennog wel aan een putertje komen om je belevenissen op te schrijven… verder wens ik je in Leeuwarden een fijne tijd geniet van die omgeving ,ben er nooit geweest… dus ik denk dat we provincie voor provincie maar moeten onderzoeken hihihih op hun natuurlijke schoonheden Tschüss dikke lnuffel Gerteke


    Beantwoorden




  2. Rebbeltje zegt:



    Ha zie je wel je wordt gevolgd grijnzzzz
    Ja komt vast allemaal goed met ons…en we typelen hier gewoon ook een lettertje mee…fiets ze…doei


    Beantwoorden




  3. Rebbeltje zegt:



    haha jij zit met veel vragen….wat denk je van in een bericht…
    Net als op de space maar dan anders whahahahaha
    freubel ze…


    Beantwoorden

6 opmerkingen:

  1. Mogge karel....zit je op de chinesel es hihiZiet er weer goed uit grijnzzzzzzWat was nu het probleem ????Is toch niet zo dat je dit nog nooit gedaan had....toch?Wat een vragen op de late morgen....ik ga weer aan de slag want er moeten natuurlijk ook nog blogjes geplaatst worden whahahahaMaja voor wie....och ik doe het gewoon voor mezelf...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja de foutjes zitten meestal tussen de stoel en het toetsenbord hihiJa codes van icons kunnen hier en toevallig was het nog een goeie ook.Dus in je boosheid iets uitgevonden whahahahahaJeetje weet dus echt niet hoe en waar ik blogjes moet plaatsen...maar oke doe het wel anders komt er zo\'n gat tussen de vorige grijnzzzzzWeer verder nu....doei

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,Jeetje..wat een boel te klikken.Ik heb wel zonnestraal bekeken,eens heb je mij die link door gestuurd.Daar liggen wat voetstapjes van mij en familie toen mijn vader daar lag.Het is werkelijk een prachtig gebied .Elke dag wat te klikken als je in het hoge noorden zit..hihi..Hahaha..ABA wordt door de meeste mensen niet goed begrepen.Het is toch een lekker makkelijk en vooral duidelijk taaltje.Geen gesodemieter maar recht voor zijn raap.Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. pffftttt moet een half uur scrollen voor ik een reactie kwijt kan...whahhahahahahaWaarom zet je je filmpje op blogger niet in een java/html dan kan die boven aan je blogger blijven staan.De space leeft nog en wordt morgen want geen tijd meer over....dus nu snel zorgen dat ik klaar ben voor vanavond en we zien morgen wel weer...Smakelijk en fijne rustige avond. Doei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja hallo van je tuintje toch...gemaakt door een buurtgenoot...was maar een idee.En nu ben ik foetsie hihiFijne rustige avond, maar zal wel lukken zonder ikke grijnzzzzzzDoei doei

    BeantwoordenVerwijderen
  6. o en al wat jij denkt typel je gelijk in een blogje whahahahahaEn ik maar vragen beantwoorden....ik ga richting taart doei doeiEn ja dat andere goedje daarna tuurlijk...houdoei en trusten

    BeantwoordenVerwijderen